کد خبر 1500584
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
گرد و خاک

امروز برای مناطقی از نوار غربی کشور وزش باد همراه با نفوذ گردوخاک از کشور همسایه عراق سبب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید می‌شود.

به گزارش مشرق، امروز و سه شنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل همچنین در غرب سواحل دریای خزر ساعات بعد از ظهر رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

طی روز چهارشنبه علاوه بر این مناطق در شمال آذربایجان غربی شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی نیز ابرناکی رگبار باران وزش باد شمالی همرا با کاهش موقتی دما پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه فقط در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد. جمعه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم می‌شود.

همچنین طی امروز و فردا به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان افزایش ابر گاهی رگبارو رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

گفتنی است، طی سه روز آینده در نواحی شمال شرق شرق به ویژه در منطقه زابل، جنوب غرب کشور افزایش سرعت باد و در نواحی مستعد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

همچنین امروز برای مناطقی از نوار غربی کشور وزش باد همراه با نفوذ گردوخاک از کشور همسایه عراق سبب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید می‌شود.

از امروز تا پنجشنبه غرب خلیج فارس و شرق دریای عمان و روزهای دوشنبه تا چهارشنبه دریای خزر مواج خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس