کد خبر 1500374
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
مجلس وضعیت آب زابل را بررسی می‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در یکی از جلسات مجلس مسئله مربوط به رسیدگی به آب زابل را در دستور خواهیم گذاشت.

به گزارش مشرق، حبیب الله دهمرده در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۸ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: لازم است همسان سازی حقوق بازنشستگان و عملیاتی شدن دستورات رئیس مجلس و رئیس جمهور در خصوص مشکلات استان سیستان و بلوچستان پیگیری شود. متأسفانه وزرا اراده‌ای برای اجرایی و عملیاتی کردن دستورات رئیس جمهور و رئیس مجلس ندارند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه در زمینه آب و مسائل مختلف برای سیستان اقداماتی صورت نگرفته و مردم در حال کوچ کردن هستند. رؤسای مجلس و جمهور دستور می‌دهند، اما وزرا اجرا نمی‌کنند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: بحث مربوط به آب از مشکلات جدی کشور و منطقه است. ما تمام تلاش خود را انجام داده و دولت نیز پیگیری‌های لازم را می‌کند. در یکی از جلسات مجلس بر اساس ماده ۱۰۷ آئین نامه داخلی مسئله مربوط به رسیدگی به آب زابل را در دستور خواهیم گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    1 0
    حرف نماینده مجلس علیرضا بیگی پاسخ ندادی که کدام نمایندگان شاسی بلند گرفتن
  • از شهرستان سراب IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    تا هیات نظارت ایرانی بتونه بره بازدید سد کجکی طالبان بخش اعظم اب سد رو به بندهای انحرافی و مزارع میکشند و بخشی را نیز وارد شوره زارها میکنن تا به ایران ابی ندهند انها خوب میدونن دادن حقابه ایران براشون هر ساله ضرر خواهد کرد بایستی سد کجکی با موشکها کج بشه
  • سیستانی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    حرف های شما هم آقای دهمرده تکراری و نخ نما شده است باز انتخابات نزدیک است سر کله ات پیدا شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس