کد خبر 1500211
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
رگبار پراکنده در برخی استان ها/ کاهش دما در نوار شمالی کشور

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز یکشنبه در برخی از نقاط کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز یکشنبه در شمال آذربایجان شرقی و اردبیل و دوشنبه در اردبیل و سواحل دریای خزر رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین طی این دو روز، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

سه شنبه و چهارشنبه در غرب سواحل دریای خزر و پنجشنبه نیز در شمال استان‌های آذربایجان غربی آذربایجان شرق و اردبیل ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

همچنین طی سه روز آینده در نواحی شمال شرق شرق به ویژه در منطقه (زابل) و جنوب غرب کشور افزایش سرعت باد و در نواحی مستعد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود. این شرایط امروز برای مناطقی از شمال غرب و غرب کشور نیز پیش بینی می‌شود.

از امروز تا پنجشنبه غرب خلیج فارس و شرق دریای عمان و روزهای دوشنبه چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Ti IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    هوای میخواد زمستانی بشه بهاری بشه هر چی میخواد بشه دلیل این همه زلزله در خوی چیست ،، دولت باید تمام خانه های خوی را تخریب و از نو بسازه ، چرا هیچ فکری به این شهر نمیشه ،، الان خانه ها به علت زلزله ها که ادامه داره دچار ایراد های اساسی شدن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس