1

امام جمعه مسجد مکی زاهدان که از مهر ماه سال گذشته در خطبه‌های نماز جمعه خود سعی در تحریک مردم دارد این بار سراغ حمایت از جریان ضاله بهائیت رفته، جریانی که علمای شاخص اهل سنت نیز آنها را باطل می‌دانند

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

******

روزنامه‌های امروز شنبه ۲۷ خردادماه در حالی چاپ و منتشر شد که گمانه‌زنی‌ها از توافق، روی خوش بازار به سیاست تنش زدایی و هشدار کیسینجر نسبت به احتمال درگیری میان آمریکا و چین در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

چند رسانه آمریکایی خبرهایی از توافق هسته‌ای را منتشر کرده‌اند؛ البته این خبر خیلی زود از سوی مقامات کاخ سفید تکذیب شد اما همان خبر با استقبال چشم‌گیر رسانه‌های اصلاح‌طلب روبرو شده است!

روزنامه هم‌میهن با انتشار گزارشی از انتخابات شورای مرکزی حزبتوسعه ملی( شاخه سیاسی حزب منحله سازمان مجاهدین انقلاب) با عنوان استقبال اصلاح طلبان از تــــوافق نوشته است:

محمدصادق نوروزی، دبیرکل حزب توسعه ملی در مراسم افتتاح سومین کنگره سراسری این حزب گفت: «فعالیت سیاسی مقدس‌ترین فعالیت در جامعه است. اعضای حزب توسعه سابقه‌ای طولانی از قبل از انقلاب تا امروز در پیگیری اهداف انقلاب دارند. حزب توسعه در این مقطع وضع کشور را بحرانی تلقی می‌کند و برای خروج از بحران، تلاش‌های خود را انجام داده است. حزب این شرایط را ناپایدار تلقی می‌کند و امیدوار است که مشکلات حل شود. ما در سال ۱۴۰۱ نامه‌ای محرمانه به رهبری نوشتیم و از ایشان خواستیم که در حوزه سیاست خارجه به‌ویژه در خصوص برجام و پیوستن بهFATF تغییراتی صورت گیرد.»

در ادامه این خبر آمده است:

او با اشاره به اینکه ما به حاکمیت هشدار دادیم که اعتراضات، خواستی عمومی و اجتماعی است که باید به آن توجه شود، افزود: البته ما معتقدیم که اعتراضات ۱۴۰۱ رنسانسی در کشور بود و ماندگار باقی خواهد ماند. امیدواریم که حاکمیت با عقلانیت مانع ایجاد دوقطبی در کشور شود. متاسفانه دولت رئیسی نتوانسته موفق عمل کند و ما از ایشان خواستیم که کناره‌گیری کند؛ همین باعث شد که برخوردهایی هم با حزب ما صورت گیرد و مانع برگزاری کنگره ما در اسفندماه گذشته شدند.

چرا عبدالحمید سینه‌چاک یک فرقه ضاله شده است؟/ مدعیان زن، زندگی و آزادی علیه پیشرفت زن ایرانی!

روزنامه آرمان امروز نیز با اشاره به گزارشات منتشر شده در رزونامه‌های آمریکایی نوشته است:

آمریکا در سایه انتخاباتی شدن فزاینده فضای داخلی و اولویت‌های دیگر سیاست خارجی خود به این مدیریت و کنترل تنش و جلوگیری از خروج اوضاع از کنترل نیاز دارد و از طرف دیگر نیز ایران با توجه به وضعیت دشوار اقتصادی به آزادی این دارایی‌ها و همچنین عدم تشدید تحریم‌ها و یا کاهش سختگیری‌ها در اعمال برخی از آن‌ها نیاز دارد.حال باید دید آیا این تفاهمات در صورت نهایی شدن می ‌تواند فضا را مدیریت شده به سمت تفاهماتی بیشتر پیش ببرد و از این ستون تا ستون دیگری فرجی حاصل ‌شود یا خیر؟با توجه به فضای بین ‌المللی ناشی از جنگ اوکراین و همچنین دشواری احیای کامل برجام ۲۰۱۵ و رسیدن به توافقی جامع که آمریکا و اروپا می ‌خواهند، فعلا چندان محتمل نیست که تفاهمات پیشگفته در کوتاه مدت به گشایشی جدی و توافقی جامع ختم شود.

چرا عبدالحمید سینه‌چاک یک فرقه ضاله شده است؟/ مدعیان زن، زندگی و آزادی علیه پیشرفت زن ایرانی!

روزنامه اعتماد نیز با درباره شکل‌گیری یک توافق موقت میان ایران و آمریکا می‌نویسد:

ممکن است یک تفاهم موقت شکل بگیرد و برجام هم کنار گذاشته‌نشود، هرکدام از اینها جایگاه و چارچوب زمانی خودشان را دارند. اگر تفاهم باشد، توافق مکتوب نیست و حرف امریکا غلط نیست، برجام کناره گذاشته نمی‌شود و در نتیجه حرف تهران غلط نیست. تفاهمی ممکن است شکل بگیرد بخش اعظم منابع مالی ایران که طلب دارد به داخل کشور برگردد و گشایشی هم ایجاد شود که نفت بیشتری توسط ایران فروخته شود و ایران هم غنی‌سازی خودش را بر اساس درخواست آنها روی ۶۰ درصد حفظ کند. این با اظهارات مقام‌های ایران و امریکا تناقضی ندارد. ایران می‌گوید که همچنان روی برجام اصرار دارد که به هر حال به اعتقاد من تلاش برای احیای آن بعد از انتخابات امریکا امکان‌پذیر می‌شود و امریکا هم می‌گوید در مورد توافق موقت با ایران گفت‌وگو نکرده است که این هم غلط نیست.

این روزنامه اصلاح‌طلب نوشته است:

چون امریکا هدفش این است که در درازمدت و بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری پای میز مذاکره برگردد و حالا یا با برجام یا توافق دایمی جایگزین با ایران مذاکره کند، آنچه در حال حاضر در جریان است گفت‌وگو برای یک تفاهم نانوشته و غیررسمی است. واکنش تهران و واشنگتن به این معنا نیست که گفت‌وگویی انجام نشده و ممکن نیست نتیجه‌ای از این گفت‌وگوها به دست بیاید، گفت‌وگو انجام شده و ممکن است به نتیجه برسد. این مساله را بگذارید در کنار اظهارات مقام معظم رهبری که گفته‌اند اگر چارچوب هسته‌ای باقی بماند، توافق مشکلی ندارد.

چرا عبدالحمید سینه‌چاک یک فرقه ضاله شده است؟/ مدعیان زن، زندگی و آزادی علیه پیشرفت زن ایرانی!

عبور عبدالحمید از اهل سنت با رمز حمایت از بهائیت

امام جمعه مسجد مکی زاهدان که از مهر ماه سال گذشته در خطبه‌های نماز جمعه خود سعی در تحریک مردم دارد این بار سراغ حمایت از جریان ضاله بهائیت رفته، جریانی که علمای شاخص اهل سنت نیز آنها را باطل می‌دانند.

روزنامه جوان با اشاره به حمایت امام جمعه مسجد مکی از فرقه ضاله بهائیت نوشته است:

عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان در ادامه اظهارات شاذ و خلاف شعائر مذهبی اهل سنت، به دفاع از فرقه ضاله بهائیت پرداخت و خواستار به رسمیت شناختن این فرقه جعلی شد. اشاره او به اقوام و ادیان، پیروان فرقه ضاله بهائیت است که البته نه یک دین که یک فرقه انحرافی است و هیچ یک از مذاهب اسلامی از شیعه و سنی آن را به رسمیت نمی‌شناسند و اساساً یک جریان ساختگی و استعماری است. او، اما به قاعده «کلمه حق یراد بها باطل» کوشیده است، به عنوان یک عالم به اصطلاح دینی، مدافع حقوق فرقه‌ای شود که مشروعیت دینی ندارد. عبدالحمید با ادعای مشکلات جامعه بهائی در خاکسپاری خانواده‌های‌شان در قبرستان‌ها، گفته است افراد بهائی مسلمان نیستند، اما به عنوان یک انسان و شهروند از حقوقی برخوردارند و اسلام اجازه نداده است با دراویش، بهائی، زرتشتی و سایر ادیان و مذاهب تندروی صورت بگیرد.

جوان نوشته است:

اسماعیل‌زهی اگرچه به بهانه دفاع از حقوق شهروندان، پشت حمایت از فرق ضاله و انحرافی پنهان شده و از سیاست مدارای اسلام با حقوق ادیان دیگر دم می‌زند، اما نمی‌گوید یا نمی‌داند که این جریان در واقع با هدف ایجاد یک بازوی درونی برای اعمال سیاست‌های غربی و شرقی به اسم مذهب و دین در ایران تأسیس شد. بهائیت نه یک مذهب که یک جریان سیاسی است و مرکزیت آن در حیفای رژیم‌صهیونیستی است، آنجا مرکز کنترل تشکیلات بهائیت در سراسر جهان است، بهائیت اینجا تغذیه می‌شود و به تک‌تک اعضا امر و نهی صورت می‌گیرد. این مرکزیت تحت عنوان بیت‌العدل فعالیت می‌کند. از بیت‌العدل به تناسب هر کشوری برای اعضا، دستور صادر می‌شود.

چرا عبدالحمید سینه‌چاک یک فرقه ضاله شده است؟/ مدعیان زن، زندگی و آزادی علیه پیشرفت زن ایرانی!

عصبانیت از پیشرفت زنان ایران

حضور قدرتمند همسر رئیس‌جمهور در سفر به آمریکای‌لاتین در قالب زن ایرانی تحصیلکرده و باحجاب، خشم دشمنان را به‌دنبال داشته است!

چرا عبدالحمید سینه‌چاک یک فرقه ضاله شده است؟/ مدعیان زن، زندگی و آزادی علیه پیشرفت زن ایرانی!

روزنامه همشهری با اشاره به تحرکات ضدانقلاب نوشته است:

سفر رئیس دولت سیزدهم به 3 کشور آمریکای ‌لاتین (ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا) در کنار همه دستاوردهای سیاسی و اقتصادی خود، یک رهاورد مهم داشت؛ عیان شدن رویکردهای ضدانسانی غرب به زن؛ رویکردی که با حمله‌های رسانه‌ای روزهای اخیر به جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور ایران، بار دیگر عیان شد. حضور قدرتمند جمیله علم‌الهدی در جریان این سفر که با برنامه‌های مختلف و دفاع از هویت زن ایرانی همراه بود، به مذاق رسانه‌های دشمن خوش نیامد و سبب شکل‌گیری هجوم رسانه‌ای به همسر رئیس‌جمهور شد، اما علم‌الهدی چه گفته بود که خشم دشمنان ایران را به‌ دنبال داشت؟ پاسخ به این سوال را از یک ‌سو باید در بروز نشانه‌های « زن ایرانی» در همسر رئیس‌جمهور و از سوی دیگر در موضوع‌های مطرح شده از سوی او جست‌وجو کرد. انجام برنامه‌های دیپلماتیک در جریان سفر رئیس‌جمهور به آمریکای ‌لاتین به‌عنوان یک زن تحصیلکرده باحجاب همراه با حضور قدرتمند اجتماعی و همچنین عیان‌کردن پشت‌ پرده رویکردهای ضد زن غرب و دفاع از هویت زن ایرانی، سبب شد دشمنان رویکرد هجوم رسانه‌ای را در قبال جمیله علم‌الهدی پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    11 2
    عبدالحمید متاسفانه بد باخت و گمراه شده و چه بد است عاقبت به شر شدن اگر توبه نکند. پناه بر الله
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      2 0
      حداقل اگر به ظاهر هم عبدالحمید رسالت حضرت مخمد صلوات اللّه علیه را به عنوان آخرین رسول الاهی قبول دارد، می بایست با این فرقه انگلیسی ساز مخالفت می کرد! مگر این که پیروانش بپذیرند که خود عبدالحمید هم انگلیسی ساز باشد!!
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    75 81
    زنده باد مولوی عبدالحمید
    • ایرانی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      68 7
      مرده متحرک با زنده باد، زنده نمی‌شود
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      6 1
      اخر چی شد چیزی در مورد برادرای طالبش گفت :)
    • سیدهادی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      8 2
      خاک عالم بر سر تو که پیاده نظام اسرائیل هستی
    • کارگر IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      5 1
      کلهر مجری شبکه کلمه بهائیت را دین نمیداند.
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      5 2
      باشه برای تو و صهیون و انگلیس خبیث و هر چی درب و داغون هست زنده باد
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      3 2
      باشه برای تو و صهیون و انگلیس خبیث و هر چی درب و داغون هست زنده باد
    • BE ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      4 0
      زنده باد دراکولا
    • BE ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      0 10
      مرده زنده باد ، زنده مرده باد
    • رمضانعلی محمدیان IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      4 1
      بسم الله. فهمیده داره تموم میشه شاید ارباب جای اره لطف کنه و فقط با گلوله ای بمبی سرش را بکنه زیر آب الان فلک زده برای زنده موندن له له میزنه نظام باهاش برخورد قضایی کنه بفرسته زندان که براش نور علی نورمیشه اگه قالپاق دزدی کرد تعجب نکنین جعل سندی مواد فروشی چیزی
    • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      5 3
      ببند دهنتو
    • هادی IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      2 0
      مرگ بر انگلیس و ...
    • یوسف IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      5 1
      عبدالحمید یه بیسواده که حتی حاضر نشد در یک مناظره با همکیشان خودش حاظر بشه چه برسه به دیگران
    • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      2 0
      حداقل اگر به ظاهر هم عبدالحمید رسالت حضرت مخمد صلوات اللّه علیه را به عنوان آخرین رسول الاهی قبول دارد، می بایست با این فرقه انگلیسی ساز مخالفت می کرد! مگر این که پیروانش بپذیرند که خود عبدالحمید هم انگلیسی ساز باشد!!
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    1 0
    این ظاهر نگری ما موجب تجزیه وتحلیل گمراهی است ماافراد رابه انچه هستند نمی نگریم بلکه به نماد انچه منافقانه ظاهر میشوند یا انکه به تغییرات انها توجه نمیکنیم
  • حسن IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    82 8
    عبدالحمید مولوی فردی بیسوادوفاقد بینش سیاسی ودینی است ودلارهایی که از غرب ونترنشنال میگیرد وآزادی زیادی که جمهوری اسلامی دراختیارش گذاشته این حرفهای مفت ووطن فروشانه رامیزند.البته تمام برادران سنی هم متوجه شده اند که ایشان به عنوان یک مخالف ومعاند ضد انقلاب حرف های بی پشتوانه میزند.
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      5 4
      هر کسی کارهای شما رو تایید نمیکنه بی سواده؟
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    2 1
    ایران مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای)علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند تاکی کم کاری کفران نعمت. رونق اقتصاد _ رونق گردشگری _ ترانزیت کالا_ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی و ...
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    2 3
    من هم قبول دارم که بهائیت یک فرقه ضاله هست ولی آیا بهایی ها انسان نیستند؟
    • Anisa IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
      0 0
      تا وقتی انسان هستند که سعی در گمراهی مردم ما نداشته باشند و نخوان کشور مارو نابود کنند! انسانیت این نیست که دنبال نابودی قانون و شرع کشور دیگه‌ای باشی!
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    2 4
    درود بر عبدالحمید
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      2 1
      درود بر فیش جعلی حج
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    2 7
    انسان آزاده یعنی مولوی عبدالحمید. چرا به حرفای افراد توجه نمیکنید.به گفته بنگرید نه گوینده
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      2 0
      اون برای علم و حکمته. در مسائل سیاسی و اجتماعی اتفاقا باید به گوینده هم بنگری. دستور قرآن هست: اگر فاسقی خبری آورد تحقیق کنید (پس گوینده هم مهم است). بیایید قرآن حکم بین ما باشه ، حرف درستیه ولی چون گوینده اش معاویه و عمروعاصه باید شک کنی!
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    3 3
    خداوند عبدالحمید را با کسانی که دوستشان دارد یعنی بهائیان محشور خواهدکرد
  • دهقان IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    4 1
    این عبد االحمید همین جور پیش بره فرقه شیطان پرست ها را هم به رسمیت میشناسه و از همجنس بازان دگرباشان جنسی و ازدواج آنها هم حمایت می‌کنه بکلی گویا فراموش کرده لا اقل اسم شاخص بلوچ یدک می‌کشه آنهم قومی که جمیع ایرانیها از نجابت شجاعت وطن پرستی دیانت مهربانی مهمان نوازی و دفاع از ایران در برابر دشمنان سپاسگذاری و قدردان قوم بلوچ بوده و بهش افتخار میکرده حالا این داره قوم بلوچ از عرش به فرش میکشونه و با معاندین وطن و دشمنان اسلام هم پیاله شده یاد خوارج دوران صدر اسلام به یاد انسان میاره
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    3 2
    بنویسید عبدالحمید ؛ بخوانید عبدالپلید .
  • IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    4 1
    او دارد آگاهانه حمله می کند چون بهاییت نقطه مقابل اعتقادات ما هست که همان امام زمان عج است ببین چقدر این مرد گستاخ شده است در پشت تریبون جایگاه رسمی مستقیم دارد به اعتقادات یک ملت توهین می کند و ما داریم مشاهده می کنیم
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    4 1
    عبدالشیطان خودش از بهایی ها بدتره برادران عزیز اهل سنت هم میدانند
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    3 3
    عبدالحمید که دم از گرسنگی مردم میزنه، علی رغم سادگی و فقر مردم بلوچ، صاحب یک زندگی تجملاتی و اشرافی است
  • بشار عبدالواحد از امارات IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    2 1
    درسته میگن میخواسته با فیش جعلی به حج برود؟ خدا کنه شایعه باشه وگرنه با آن همه حرفهای زیبا و گریه به حال فقر مردم و ..
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    1 7
    جناب مولوی عبدالحمید با این شجاعت مثال زدنی و ایستادن سمت مردم. همیشه در اذهان مردم ایران جاودانه خواهد موند.
    • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      2 0
      با فیش جعلی حج جاودانه خواهد موند
  • بابک گیلانی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    2 0
    اخیرا تحرکات ضد انقلاب درمرزها بسیار تشدید شده و در درگیریها شهدایی تقدیم کرده ایم-دست اسرائیل با نوکرانش در مرزها دریک کاسه است- راستی چرا جناب عبدالحمید حامی و طرفدار حقوق آبی سیستانی هادر برابرطالبان نمی شود و حرف جدی نمی زند و فقط فراکنی به سمت بهاییان میکند.چرا گرای کوروالکی مکیدهند.؟دنبال چیست؟
  • علیرضا IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 4
    زنده باد مولوی عبدالحمید مرد با خدا مردی که این روزها کنار مردمش هست
  • مسلمان IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 4
    به نظرم مولوی یه شخص جهانی وخدای است وسطح سوادشخییلی بالا است
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 4
    عالم‌بزرگ‌بی‌مثال‌ایران‌مولوی‌عبدلحمید‌
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 2
    مشرق جان خداوند همه بندگانش رادوست دارد چه مسلمان چه غیرمسلمان
  • زازا IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    1 3
    حرف حق قبول کردنش محاله.دیانت بهائی شامل یک جامعه چند میلیون نفری ست بفهمید
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    2 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • کوروش IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    1 3
    درود برمولوی عبدالحمید
  • نرگس IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    شماها چرا سینه چاک لبنان وفلسطین هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس