مولوی عبدالحمید

حمایت عبدالحمید از حزب انگلیس ساخته و صهیونیستی بهائیت، ضمن اینکه با باورهای اسلامی و فتاوای علمای اهل سنت در تناقض است، انحراف وی از آموزه‌های اسلامی و ایفای نقش بیشتر در نقشه دشمنان را نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: رجانیوز با اشاره به آشوب‌افکنی چندماه گذشته آمریکا و اسرائیل طی چند ماه گذشته در مناطق مختلف کشور نوشت: در کنار مناطق غرب و شمال‌غرب کشور، استان سیستان و بلوچستان نیز به‌صورت ویژه آماج فتنه‌انگیزی و پروژه‌های ایجاد ناامنی. در ماه‌های گذشته همزمان با آشوب و اغتشاش در برخی شهرها، عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان نیز چند بار تریبون نماز جمعه را در خدمت تحریک برای ایجاد آشوب و اغتشاش به کار گرفت.

در ابتدا اظهارات عبدالحمید اسماعیل‌زهی علیه امنیت ملی متمرکز بود و قصدش این بود که با تئوریزه کردن تبعیض علیه قوم بلوچ، شکاف‌های قومی موجود در منطقه را فعال کرده و علیه وحدت شیعه و سنی قدم بردارد. اما چند هفته‌ای می‌شود که وی، احکام اسلام را زیر سؤال می‌برد. چنان‌که روز ۲۵ آذر، با تشکیک در حکم محاربین، به حمایت از اغتشاشگرانی که دست‌شان به خون شهید روح‌الله عجمیان آلوده است پرداخت. او در هفته گذشته هم، به حمایت از فرقه استعماری بهائیت پرداخت! این حمایت در حالی بود که حکم این فرقه ضاله مشخص است و از همین رو علاوه‌بر تشیع، اهل تسنن نیز قائل به ارتداد و کفر بهایی‌ها هستند.

در همین رابطه دانشگاه الازهر مصر شهریورماه سال ۸۹، بهائیت را فرقه‌ای منحرف و وابسته به صهیونیسم معرفی کرد. دانشگاه الازهر مصر در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد فرقه بهائیت هیچ ارتباطی با اسلام و سایر ادیان الهی نداشته و وابستگی کامل به صهیونیسم دارد. در کتاب «فتاوای دارالافتاء عین‌العلوم گشت» که اتفاقا به لحاظ فکری وابسته به عبدالحمید هستند نیز در ارتباط با بهائیت آمده است: فرقه بهائیت از فرقه‌های ضاله و گمراه بوده و از دایره اسلام خارج است و اگر خودشان را مسلمان می‌نامند، پس زندیق، مرتد و واجب‌القتلند و اگر خود را مسلمان نمی‌دانند پس باید مانند یک ذمی در کشور اسلامی زندگی نمایند و اگر برخلاف حکومت اسلامی و مسلمانان اقدامی نمودند، طبق مقررات با آنها برخورد شود. همچنین در کتاب فتاوای منبع‌العلوم کوه‌ون اثر محمدعمر ملازهی نیز در فتوایی مشابه اشاره شده است که کفر بهائیت بین شیعه و اهل تسنن مورد اتفاق است.

به‌رغم همه تلاش‌هایی که عبدالحمید به کار بسته و می‌بندد تا از خود چهره عالم اهل سنت به نمایش بگذارد، مواضع اخیر او، به‌ویژه حمایتش از بهائیت نشان داد موضع‌گیری‌هایش خالی از نگرش دینی و مذهبی و همسو با جریان ضدانقلاب و ضدنظام اسلامی است. عملکرد عبدالحمید در فتنه اخیر نشان داد که او در حد بازیچه کانون فتنه آمریکایی- صهیونیستی- سعودی رفتار می‌کند که همین موضوع، موجب ابراز برائت تعدادی از علمای اهل سنت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    3 0
    وی یقینا با ال سعودکافر و صهیونیست هم دست است و از انها دستمزد میگیرید با وی باید به شدت و قانونی برخورد شود
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 4
    مولوي از انسانيت و حق زندگي و انتخاب دفاع ميكنه ولي تروريستهاي متجاوز و كودك كش چه ميفهمند از حق زندگي مردم ،،، وحوشي كه دستشان به خون جوان و كودك آلوده شده و المفساد و مفسد في الأرض هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس