کد خبر 1499911
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
1

پس از گذشت یک روز از واکنش ها ویدیو کامل اظهارات حسن مفخمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان میدهد ایشان، این اظهارات را درخصوص سارقان و اراذل و اوباش ایراد کردند.

سرویس سیاست مشرق- روز گذشته کلیپی از فرمانده انتظامی مازندران در ساحل بابلسر منتشر شد که از آن فقط عبارت «هرکس هنجارشکنی کرد، به حکم قانون گردنش را بشکنید؛ پاسخش هم با من» در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

این کلیپ کوتاه که توسط رسانه های معاند از گفته های حسن مفخمی پخش بود در شبکه های اجتماعی واکنش های گسترده ای را درپی داشت.

فیلم/ ویدئو تقطیع شده از اظهارات فرمانده ارشد پلیس استان مازندران

پس از انتشار این ویدئو کلیپ، توئیتری‌های فعال و سایبری‌های روزمره نویس به اظهارات این فرمانده نظامی واکنش نشان داده و این آن را به برخورد نظام با مسئله حجاب نسبت دادند. این افراد مدعی شدند که چون این گفته‌ها در ساحل بابلسر ایراد شده، بنابراین مربوط به مسئله حجاب و برخورد شدید و خشن با زنان شل حجاب یا بی‌حجاب می باشد.

پاسخ پلیس به اراذل و اوباش چیست؟ +عکس و فیلم

پاسخ پلیس به اراذل و اوباش چیست؟ +عکس و فیلم

پاسخ پلیس به اراذل و اوباش چیست؟ +عکس و فیلم

خبرآنلاین

پاسخ پلیس به اراذل و اوباش چیست؟ +عکس و فیلم

روزنامه شرق

پاسخ پلیس به اراذل و اوباش چیست؟ +عکس و فیلم

پاسخ پلیس به اراذل و اوباش چیست؟ +عکس و فیلم

اما مدتی بعد با انتشار کامل ویدئو مشخص شد که این اظهارات جنبه دیگری داشته و حسن مفخمی این توضیحات را نسبت به جدیت فراجا در برخورد با هنجار شکنی امنیتی توسط اراذل و اوباش بیان می‌کند.

ایشان با اشاره بر برخورد سرسخت نیرو های انتظامی استان مازندران با سرقت های خودرو و موتورسیکلت و همچنین کشف و خنثی سازی باندهای مواد مخدر و قاچاق اسلحه، خواهان برخورد قاطع پلیس با عوامل مخل امنیت اجتماعی شده است.

فرمانده انتظامی مازندران در خصوص کنترل معابر عمومی به ویژه سواحل دریا در حوزه عفاف و حجاب، نیز می‌گوید: «هنجارشکنان و افرادی که در داخل خودرو اقدام به کشف حجاب می‌کنند، تحت پیگیری قرار خواهند گرفت و با همکاری مردم و ناظرین با این افراد برخورد می‌شود. پس از احراز هویت افراد، پیامک تذکر به آنها ابلاغ می‌شود و با تکرار پرونده قضایی تشکیل خواهد شد که به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.»

همناطور که از این گفته ها مشهود ست، هیچ ادعای مبنی بر «برخورد فیزیکی، خشونت علیه زنان» و یا «شکستن گردن» آن ها بیان نشده است.

در ادامه هم در همان جمعه شب، سرهنگ ساداتی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران درباره جزییات اظهار نظر فرمانده نیروی انتظامی استان مازنداران با رسانه ها گفتگو کرده است. ایشان در توضیح این ماجرا بیان کردند که منظور سردار، «سارقان و اراذل» بوده است.

اما این روشنگری و روایت اصل ماجرا باز هم به مزاج برخی رسانه های اصلاح‌طلب خوش نیامده و در اقدامی غیرحرفه‌ای، این توضیحات را «عقب نشینی» فراجا تحلیل کردند.

پاسخ پلیس به اراذل و اوباش چیست؟ +عکس و فیلم

اعتماد آنلاین

اکنون پس از گذشت یک روز از این واکنش ها، ویدیو کامل اظهارات حسن مفخمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌دهد ایشان، این اظهارات را درخصوص سارقان و اراذل و اوباش ایراد کردند.

فیلم/ برخود قاطع پلیس با عوامل مخل امنیت اجتماعی و اوباش خیابانی

با این وجود بازهم ویدیو منتشر شده از اصل ماجرا موجب نشده تا رسانه های مذکور، اطلاع رسانی ضعیف خود را اصلاح کرده و یا حتی ویدیو کامل را بازنشر کنند. علاوه بر این حتی برخی فعالان رسانه آنها نیز در واکنش به کلیپ کامل، بازهم معترض به این اظهارات و جدیت فرمانده انتظامی کشور نسبت به ناامنی در جامعه شدند.

پاسخ پلیس به اراذل و اوباش چیست؟ +عکس و فیلم

اما از سوی دیگر بسیاری از کاربران نسبت به اظهارات حسن مفخمی واکنش مثبت داشته و برخورد پلیس با اوباش را نشانه‌ای از حفظ امنیت اجتماعی و خانوادگی می‌دانند، یکی از کاربران نوشته است: مدافعان اراذل و اوباش خدا نکند که گرفتار آن‌ها شوند تا بدانید شکستن گردنشان چه حس خوبی دارد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ناشناس IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    از اعدام قاتلین شهید الداغی،علی وردی،کرم پور چه خبر ؟؟؟
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      0 0
      درود بر سردار رشید اسلام این جمله معنای کنایی دارد انسان واقعا می ماند از این همه بلاهت بعضیا که اتفاقا خود را هم عقل کل می دانند!! ابله تر از انها هم کسانیکه حرف اینها را باور کنند
  • FR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    خوب کرد گفت ! عالی
  • حمید IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    94 79
    مطابق قانون پلیس تنها وظیفه دستگیری و تشکیل پرونده نزد قوه قضاییه را دارد و حق هیچ پاسخی حتی تهدید را ندارد
    • BE ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      54 77
      سپس لطفا به ایالات متحده بروید و ببینید که آنها چگونه آن کار را با شما انجام می دهند! استخوان هایت را ....
    • رضایی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      28 95
      مطابق فرموده رهبری اصلی ترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش هاست ؛ این مطابق قانونتم برو به بی حجاب ها و غربگرا ها بگو ؛
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      40 73
      کسانی که از تهدید این فرمانده ترسیده اند حکم همان گربه دزد در آن ضرب المثل را دارند که دیده بود صاحبخانه چوب را برداشته است!!!
    • SS IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      35 61
      هنوز اوباش و زورگیر به پستت نخورده که دلت بخواد از رو زمین محوش کنی و وقتی پلیس بدادت میرسه انگار دنیا بهت دادن.
    • وطن پرست DE ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      42 65
      وقتی به ناموست تجاوز کردن و به پلیس زنگ زدی منتظر باش همین جواب رو بشنوی. ما پلیس مقتدر می خواهیم نه پلیسی که حتی از جون خودش هم نمی تونه دفاع کنه. اتفاقا در قانون شکستن گردن کسی که اقدام به عربده کشی کرده و برخورد با جرم اشکار جزو وظایف پلیس هست.
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      26 63
      مطابق قانون حین دستگیری اگر مجرم مقاومت کند احتمال اینکه گردنش شکست شود نیز متصور است
    • داود IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      1 0
      من مطمئنم اگه یکی از خودت یه دونه خودکار سرقت کنه از پلیس میخواهی که همونجا طرف رو اعدام کنه حالا برای ما تریپ حقوقی برداشتی
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    39 93
    برای حفظ امنیت جامعه گاهی اوقات لازم است عاملان اصلی هنجارشکنی در هر حوزه ای را در هم شکست و مجازات سختی بهشون داد. ان شالله به حق مهدی فاطمه
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    37 98
    مدارا و مماشات و سهل انگاری از طرف پلیس می‌تواند به قیمت جان مردمان مظلوم توسط اراذل تمام شود. پس لازمه برخورد قاطع. ان شالله
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    46 94
    خیلی هم خوب گفت لعنت بر هوباش رسانه ای.
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      84 48
      پلیس وحشی میخوایم چی کنیم فامیل بازی وسیاسیش کردین الان ازسیاست جداشده برای خودش گزمه بشه بیفتن جون مردم خودش قاضی حاکم بشه نمیشه که
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      33 97
      مواظب حرفی که می زنید باشید، این پلیس هفته ای نیست که برای حفظ امنیت شهیدی رو تقدیم کشور و مردم نکنه، پلیس باید هم مهربان و رئوف باشه و هم مقتدر. مهربان با مردم و قاطع با اراذل و اوباش. فرق اصطلاح و ضرب المثل با دستورات سازمانی رو بفمید. برخی افراد جریان آلوده اصلاح طلب، معنی کلمات رو خیلی هم خوب می فهمند، اونها مسأله شون چیز دیگه است، با اسلام اجتماعی و اسلام سیاسی مشکل دارند.
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      1 0
      آقای 13:58 نادان. اگر از قماش اراذل و اوباشی که هیچ، وگرنه منظور ایشون مشخص هست و مسلما اگر کمی فهم داشته باشید متوجه خواهید شد که منظور ایشان مردم عادی نبوده.
  • محمدرضا IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    دم فرمانده گرم گور باباي همه بي ناموسها
    • خخخخ IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      0 0
      خخخخ آب رو بریز همونجا که تاول زده خخخخ
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    6 36
    قضاوت کردن در اسلام سختترین شغل و دردسازترین عمله در حالیکه بین مردم ما آسان ترین کار و بی هزینه ترین رفتاره. فارق از این مسئله باید دونست که اولا خیلی وقتها باید شنید و یادگرفت و سکوت علامت عقله. دوم اینکه وارد شدن توی هر مسئله ای و نظر دادن بدون آگاهی نتیجش اینه که هرج و مرج و شایعه زیاد میشه در حالیکه ما دنبال ایجاد عدالت و حقیقتیم. گفتار محکم از عقل محکم جاری میشه و عقل محکم با مشورت چشم بینا و گوش شنوا و زبان باتقوا تقویت میشه.
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    35 26
    خدابه دادبرسه ازفرداایران میخوادبشه میدان جنگ تفنگدارها ومجرما
  • Hassan IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    33 37
    مطمئن باشید که اگر پلیس نتواند گردن اوباش را بشکند همین ارازل و اوباش گردن همه رو می شکنند (قانون جنگل)
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    41 36
    گردن شکستن اصطلاح است یک عده نمیخوان بفهمن دنبال حاشیه میگردن بی شرفا
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    21 40
    همه رسانه های داخلی که همچین تیتری زدن ، آیا عذر خواهی کردن از پلیس ؟! ما که به خاطر این ایجاد ناامنی روانی برای مردم و پلیس نمی بخشیمشون
  • یک پلیس افتخاری هستم IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    9 37
    بنظرم منظورشان برروال قانون بوده که مماشاتی ازطرف قوه قضاییه بانابود کنندگان امنیت مردم نباشدطبق قانون مماشات رالایق باجگیران وزورگیران ومجرمین نمیدانندقلیان غیرت ومردم خواهی این فرمانده امنیت اورعزیزراواداربه واکنش هراس آوربرای مجرمین کرده است
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    18 28
    درود برشرف اش به این می گویند یک فرمانده مقتدر وعزتمند
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    7 29
    آقای فراجا، پلیس فتا برای قشنگی و تزئینیه. اگه قوانین فتا شمولیت و گستردگی نداره، لطفا بجمبید. تا کی هر مغرض و اسکل و لجوج و احمقی باید توی فضای مجازی هرچی میخوان تفت بدن، بقیه رو پاسخگو کنن و خودشون پاسخگو نباشن. اینو باید اعتراف کنیم که ایران مجازی واقعا ایران داغونیه، زودتر بساط مسخره بازی بلاگرای مستهجن، سلبریتا، روشنفکرنماها، اراذل و اوباش و متعلقات رو جمع کنید. من نمیدونم واقعا پلیس فتا چیکار میکنه. کسی میدونه حیطه وظایفش چیه یا واقعا داره کم کاری میکنه؟
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    13 34
    دست پلیس بسته اند و اراذل و اوباش آزاد
  • بازیگوش AT ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    12 34
    مغلطه چیها و ساده لوحان قانون پسند ، منظورشان با پس وپیش کردن "گفتار" پلیس همانا ادامه "زن و زندگی ..." است. اینها همان براندازهای نا موفق هستند که حالا سر از سوراخ ادبیات در میاورند. خب اشکالی نیست ، اگر گوش باز کنند. شما اگر راست میگی ! به "کردار" هم توجه کن. تلفات جانی نیروی انتظامی را هم در حفاظت امنیت وطن ببین و قدر دان باش تا با شرف باشی.
  • ح ر IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    13 39
    اگر مانند ترکیه یا غرب برخورد شدید کمرشکن با ابن رسانه های آشغال می شد شاهد این زر زر کردن های خانمان برانداز نبودیم .
  • ش. AE ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    13 36
    دمت گرم جناب سرهنگ به حکم قانون گردنش باید شکسته بشه
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    7 37
    همه اینها که توویت زدن دارای پروندهای امنیتی هستند بهتره بدون مماشات قانون در موردشون اجرا بشه تا واقعا بفهمن که اجرای قانون یعنی چه.اگر قانون اجرا بشه همشون تو سوراخ موش هستند.
  • رضا IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    10 35
    همین هوچی ها ، زمانی که صابون اراذل و اوباش به تن خود و خانوادهشان می خورد به کمتر از گردن زدن آنها رضایت نمی دهند ، حالا دلسوز اراذل و اوباش شده اند.لابد منافعشان یکی شده که از یکدیگر دفاع می کنند.
  • ایرانی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    12 28
    حالا که این سخنان مطرح شده یک عده آدم نما یادشان افتاده که اینجا مملکت اسلامی است و کسی اجازه این کار و آن کار را ندارد ولی پای حجاب که در میاد نه اسلامی را قبول دارند و نه حکومت اسلامی را
  • پری مجرد44 ساله IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    10 33
    اراذل و اوباش که حالا جای خود، وقتی بابای طرف با یک دروغ این آتش را به پا میکنه بعدشم راست راست راه میره و مثل قهرمان ملی سرش رو بالا میگیره و کسی هم کاری به کارش نداره چه انتظاری از اراذل داری. یارو دوباره از سولاخش اومده بیرون از اعتصاب بقول خودش سراسری! چند روز قبل سقز تشکر کرده، عجب مملکت شیر تو شیریه، وزغ هم ۷تیر کش شد
  • احمد IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    5 34
    بخاطر اینکه اینا خودشون اراذل و اوباش هستند ناراحت شدند.زنده باد پلیس مردمی مقتدر.
  • رضایی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    6 31
    اینهایی که درباره صحبت های سردار واکنش منفی نشون دادن ، خدا گواه هست که منافق هستند و نه قصدشان انتقاد که قصدشان ضربه زدن به پلیس و نظام اسلامی و اسلام است
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    5 38
    تا الان ثابت شده که اراذل و اوباش نیروی پیاده نظام مفاسد اقتصادی و هنجار شکنان فرهنگی و خرابکاری امنیتی و سیاسی هستن اما تا الان برخورد مناسبی با این افراد صورت نگرفته و دائم از رافت قوه قضاییه برخوردار شدن و این مردم عادی هستن که باید در ناامنی زندگی کنن ایکاش اراذل و اوباش بودن جرم سیاسی تعریف بشه
  • کارمند ساده IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    6 45
    زنده باد پلیس با شرف و با غیرت که جمهور ملت منتظر بزرگانی مثل فرمانده حسن مفخمی در این نیرو هستند که با حقوق و مزایایی کم از جان مایه می گذارند و تو خود بخوان حدیث ....
  • سیدمحمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    6 35
    بسیار عالی سخن گفت چون وقتی اشرار واراذل حرف حالیشان نیست ومزاحمت ایجاد میکنند چکارباید کرد ...مگر درامریکا گردن مردم عادی را نمیشکنند حالا درایران گردن گردنکشان راحتما وباید بشکنند ..دستشان باید بوسید
  • علی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    4 31
    این هنجار شکن ها را دو روز دیگه ول می کنند و همون ها دوباره قتل و جنایت ایجاد می کنند. چرا؟ چون دفعه قبل هم که هنجار شکنی کرده بودند، از جان خودشون سیر شده بودند و اقدام کردند. از روانشناس ها بهره بگیرید. یه عده هیچ وقت اصلاح نمی‌شوند چرا اونا را باید دوباره بفرستن توی جامعه که تعدید بالفطره برای جان و مال و ناموس باشند.
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    9 43
    اراذل و اوباش و اشرار رو دستگیر کنید،دامن و لباس زنونه تنشون کنید و آرایششون کنید و تو شهر بگردونید و فیلمشون رو پخش کنید
  • حمید IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    4 50
    دِ اگه پلیس گردن اینارو نشکنه که فردا اوباش خرخره ملت رو جویدن. همینجوریش اوضاع به اندازه کافی خراب هست، نمی‌دونم چرا ملت یاد گرفتن لی‌لی به لالای هرچی قاچاق فروش و تروریست میزارن.
  • حامد IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    3 39
    درود بر این سردار اگر پلیس مقتدر باشد هر هنجار شکنی ا دیگر اجازه تعدی ناهنجاری پیدا نمیکند
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    4 47
    پلیس توجه ای به این آفتاب ندیده های فضای مجازی نداره هر اراذلی مث قاتل شهید قنبری سر صحنه گردنش شکسته میشه
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    7 107
    عالی گفت گردن بی حجاب و دزد اختلاسگر را بشکنید
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      110 7
      جرات دارین دست به یه بی حجاب بزنید(هر چند تعریف من از حجاب پوشش نیست)تا دوباره انقلاب زن زندگی آزادی رو شروع کنیم
  • BE ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    5 65
    گردن بی حجاب نهدره رو باید خرد کرد
    • حمید IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      0 1
      تحریف نکن، بی حجاب ها قوانین هدایتی خود را دارند ، باید خرد کردن گردن سارقان و سلاخان خیابانی مقابله ای باشد و باید اجرا شود تا امنیت برقرار باشد
  • افسانه IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    5 32
    این افراد را دستگیر و اعدام کنند لطفانطرمن رابذارید
  • حسين DE ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    5 38
    برخورد قاطع با اراذل و اوباش وظيفه نيروهاى انتظامى و حافظان امنيت است و حداقل انتظار مردم از نيروهاى انتظامى ايجاد فضا و محيط امن است ،با كسانيكه تحت هر عنوان امنيت جامعه را به بازى ميگرند و آنرا ناامن ميكنند بايد با شدت و قاطعيت برخورد كرد،اين اراذل و اوباش اگر جرئت و شهامت دارند بيان اروپا و يا آمريكا و داخل خيابانهاى آنجا چاقو و چماق در دست عربده كشى كنند و بعد ببينيد پليس و نيروهاى انتظامى اروپائى و آمريكائى چه واكنشى نشان خواهند و اغلب مجرمين در همان محل جرم بوسيله پليس به قبرستون فرستاده خواهند شد ،آسايش و امنيت اجتماعى نتيجه فداكارى ها و جانبازى هاى نيروهاى انتظامى است ، نبايد هيچگونه مماشاتى با اخلالگران و برهم زنندگان امنيت جامعه صورت بگيرد،برخورد شديد و قاطع هم از جانب نيروهاى انتظامى و هم از جانب قوه قضائيه و اين حداقل انتظار مردم از ارگانهاى مربوطه ميباشد.
  • رضوان IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    من جای حاکمیت بودم رفتارهای وحشیانه پلیس غربی را به این رونقی بیعرضه نشان می‌دادم و میگفتم تو غلط کردی با همپالکی هایت ، مردک بی وطن.
  • مهدی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    به این میگن مرد
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    سردار مردم را قوت قلب داد به مردم تهدیدی نکرد تهدید ایشان نسبت به اراذل و هنجار شکنان بود که بسیار پسندیده و مطلوب هم بود.
  • IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    به پاسخ پلیس به اراذل و اوباش چه کار داری ؟! داره میگه ناهنجاری !!! نگفت اراذل و اوباش . جالبه که بعدش میگه مسوولیتش با من !!!! یعنی خودش هم می داند که دارد دستور به بی قانونی و خودسری می دهد !! می گوید مسوولیتش با من یعنی اگر در اثر آتش به اختیار بودنت یک جنایتی هم کردی نترس ، من قدرت دارم ، ماست مالیش می کنم و حق را ناحق می کنم !!
  • عبدالله IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    4 40
    درود بر سردار عزیز. مرگ بر ارازل و اوباش و حامیان فاسد بی حیای دروغگوی آنها. که اینقدر حقیر و بدبخت و بیچاره هستند که سخنان ایشون رو عمدا تحریف می کنند.سردار عزیز به این ارازل و اوباش و حامیان بدتر از حیوان آنها امان ندهید.
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    پاییز سال قبل که احضارشون میکردید و لباس ضد شورش تن این جماعت میکردید مینداختید بجان معترضین اشکال نداشت و برادرصمیمی بودید
  • ح ر IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    اراذل و اوباش که بخشی از آن ها همان مفسدین اقتصادی وووووو هستد را باید زد گردن و کت و بالشان را از بیخ و بن زد نابود کرد .
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    2 29
    سردار مفخمی عزیز. به شما و همکارانتان در نیروی انتظامی افتخار می کنیم. خدا پشـت و پناهتان باشد.
  • داود امیری IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    کسانیکه به حرف فرمانده محترم انتظامی مازندران نقد میکنند ،مطمئنا یا سواد ندارند ویا اینکه دنبال جنجال وتنش هستند وگرنه متوجه میشدند که منظور ایشان همان برخورد سخت مانند همه ی کشورهای دیگر با هنجار شکنان وقانون گریزان می باشد ونه کسی را بگیری وگردنش را بشکنی
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    1 32
    احسنت
  • علی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    دمت گرم سردار باید پلیس این اقتدار را داشته باشه وگرنه با این اراذل و اوباش که به ناموس خودشون هم رحم نمیکنند نمیشه به نرمش برخورد کرد قانون سرجایش محفوظ است اقتدار و امنیت لازم است
  • ح ر IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    قانون باید اجازه دهد تا پلیس با کمک مردم دمار از روزگار هرچی اراذل و اوباش مفسد اقتصادی وووووو دربیاورند.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    گردنشونو بشکونید
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    معلومه مجرمین از این جمله سردار شجاع میترسند چون نظرشون اینه که مجرمین گردن مردم رو بشکنن
  • سعید IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    آن چه که در دستورات دین مبین اسلام است ، نه کم و نه زیاد
  • حسن IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    1 38
    بشکنید گردن اشرار را وقلم مزدوران را
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    2 0
    پلیس باید گردن این ارازل و متجاوزان به ملت را خرد کنه ،،درود بر تو سردار
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    0 0
    این سخن برای ارازل قانون شکن وحامیانشان چه گران تمام شده .تاحالا خلاف میکردند وطلبکار هم میشدند حالا کهباتهدید وپایان عربده کشی تهدید شدهاند جیغ میکشند اول قلم ارازل بعد سوع استفاده کنندگان سیاسی از ارازل وبعد قماش مورد حمایت انها را گردنشان رابشکنید درحکومت اسلامی مفسد باید مثل بید بلرزد وصالح ارام ومطمعن باشد
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    0 0
    درمقابل ارازل واوباش خصوصا وقتی الت دست سیاسیون مفسد قرار میگیرند ومردم خداجو میشوند فقط تماشا کنید ومنتظر حمله انها وعدم برخورد باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس