کشف ۴۹ تُن آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۴۹ تن آرد خارج از شبکه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان بابلسر خبرداد.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری پلیس مازندران سردار حسن مفخمی گفت : در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان بابلسر، یک باب انبار که بعنوان بازرگانی آرد فعالیت غیرمجاز و توزیع خارج از شبکه داشته را شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : در این ارتباط هماهنگی های لازم ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با مقام قضائی و کارشناسان مرتبط اداره صمت شهرستان بابلسر به منظور بررسی دقیق موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت : حدود ۳۶۰ کیسه آرد دولتی و ۸۵۰ کیسه آرد آزاد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع به وزن تقریبی ۴۹ تن از این واحد انبار کشف شد

فرمانده انتظامی مازندران گفت :قاچاق، احتکار و ارائه نکردن کالاهای اساسی به شهروندان ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی شدیدی را به مردم وارد می‌کند و به همین علت برخورد پلیس با فعالان این عرصه همواره در دستور کار قرار دارد.

سردار مفخمی با بیان اینکه آرد های مکشوفه به اداره غله شهرستان بابلسر تحویل و متهم با تشکیل پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی خواهد شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش آرد های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    1 0
    چجوری جمع کرده را دریابید مهمه .
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
      0 0
      دقیقا . باید بفهمند از کجا و به چه روشی تهیه کرده !!!! 100 کیلو که نیست !!! 49000 کیلو است !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سید فروزان CH ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 0
    اکر دو راس از احتکار کنندگان را اعدام کنند ،دیکر کسی جرات احتکار نخواهد داشت قوه قضاییه بجای سوسول بازی باید بشدت مجازات کند احتکارکران را. روحت شاد خلخالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس