کد خبر 1537710
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
دستگیری آدم‌ربایان در عملیات ضربتی پلیس بابل

فرمانده انتظامی بابل از دستگیری دو آدم‌ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان در کمتر از دو ساعت خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی بابل از دستگیری دو آدم ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان در کمتر از دو ساعت خبر داد.

وی افزود: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان بابل ، بلافاصله با تشکیل تیم‌های عملیاتی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بابل با بیان این که آدم رباها با خودروی پژو ۲۰۶ ضمن انسداد مسیر و وارد نمودن خسارت به خودرو و ضرب و جرح شاکی وی را به مخفیگاه خود انتقال دادند، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از دو ساعت موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در یکی از شهرهای استان شدند.

شالیکار خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دو نفر از اعضای باند آدم رباها دستگیر و گروگان بدون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی از بند آنان رها و به آغوش خانواده بازگشت.

وی با بیان اینکه متهمان علت و انگیزه این اقدام را اختلاف قبلی با شاکی عنوان کرده‌اند، گفت: پلیس با کسانی که به هر دلیلی بخواهند موجب سلب امنیت و آرامش شهروندان شوند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس