کد خبر 1499525
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
نتانیاهو ترسو و ضعیف است/تل‌آویو به سمت پرتگاه حرکت می‌کند

یک روزنامه عبری زبان، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را فردی ترسو و ضعیف توصیف کرد که سخنانش حتی در منزلش خریداری ندارد.

به گزارش مشرق، روزنامه عبری زبان هاآرتص با انتشار مقاله‌ای به وخامت اوضاع داخلی در اراضی اشغالی و عملکرد ضعیف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرداخت.

در این مقاله آمده است، نتانیاهو کنترل خود را بر حزب لیکود و کابینه و در نهایت رژیم صهیونیستی از دست داده است. این رژیم به سمت پرتگاه حرکت می‌کند.

در ادامه این مقاله تاکید شده است: نتانیاهو که به ارتکاب جنایات متهم است، یک شخص ضعیف، ترسو و ناکارآمد است. وی حتی نمی‌تواند حرف خود را در خانه‌اش به کرسی بنشاند چه برسد به آنکه کابینه را اداره کند.

یائیر لاپید رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به تازگی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در دادگاه مرکزی قدس شهادت داده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که لاپید در پرونده فساد ۱۰۰۰ که نتانیاهو در آن به کلاهبرداری و خیانت در امانت متهم شده، علیه او شهادت داده است.

شبکه عبری زبان کان نیز گزارش داده است که نتانیاهو با لیوین (وزیر دادگستری) و اسموتریچ (وزیر دارایی) دیدار کرده و آن‌ها با تعلیق طرح اصلاحات قضائی تا پایان دولت کنونی مخالفت کردند.

در صورت عدم تعلیق طرح تغییر قوانین قضائی در کابینه نتانیاهو، انتظار می‌رود که اعتراضات با شدت بیشتری در مناطق اشغالی ادامه یابد.

هفته گذشته نیز، رسانه‌های عبری‌زبان از توافق احتمالی در خصوص تعلیق یک‌ساله طرح اصلاحات قضائی نتانیاهو خبر دادند، اما نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طرح اصلاحات قضائی هنوز به پایان راهش نرسیده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    2 0
    میلیونها جوون بیکارومجردداریم همه ی هزینه کشوررفته نابودی استکباردیگه نمیخوان نابود بشن
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 3
      صهیونیست از اینکه خوشون میدونند بیعرضه و ترسو هستند ناراحتی ؟ منافق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس