کد خبر 1501654
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
خود بابام هستم! (گفت و شنود)

دوستانِ مدعی اصلاحاتِ جناب منتجب‌نیا که به کارهای نکرده‌شان افتخار می‌کردند، از این که ابراهیم رئیسی از همه نابلدی‌ها و ناتوانی‌های آنها با اقتدار عبور کرده است ناراحتند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای منتجب‌نیا، دبیرکل حزب چند نفره «جمهوریت‌»! خطاب به رئیس‌جمهور گفته است «‌آقای رئیسی استعفا بدهید تا مردم راحت شوند»!

گفتم: همه اسناد و شواهد نشان‌دهنده آن است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و فرانسه و آلمان از دست آقای رئیسی و اقدامات و مواضع ایشان به شدت عصبانی و ناراحت هستند. آقای منتجب‌نیا کدام طرفی است؟!

گفت: البته دوستان مدعی اصلاحات منتجب‌نیا هم که افتخار می‌کردند یک مسکن هم نساخته‌اند و می‌گفتند پالایشگاه‌سازی کار کثیفی است و ادعا می‌کردند نباید نیروگاه ساخت و فاجعه برجام را به ملت تحمیل کردند و آب خوردن مردم را هم به برجام گره می‌زدند و به‌جای مبارزه با کرونا می‌گفتند مگر واکسن سوهان قم است و... از این که رئیسی از همه نابلدی‌ها و ناتوانی‌های آنها با اقتدار عبور کرده است از دست رئیسی ناراحتند.

گفتم: حالا چرا دبیرکل‌(!) این حزب چند نفره به نمایندگی آمریکا و اسرائیل و مدعیان اصلاحات از رئیسی ابراز ناراحتی می‌کند؟!

گفت: مگر نتانیاهو نمی‌گفت اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند؟!

گفتم: دانش‌آموز تنبلی به ناظم مدرسه زنگ زد و در حالی که سعی می‌کرد مثل بزرگ‌ترها حرف بزند، به ناظم گفت؛ بهرام امروز مریض است و نمی‌تواند به مدرسه بیاید! ناظم که متوجه قضیه شده بود پرسید؛ شما کی هستید؟ گفت؛ من خود بابام هستم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    5 0
    منتجب‌نیا گاب نیست که. خود باباشه! (یعنی سرباز پرروی اسرائیله)
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    3 0
    من خود بابام هستم ؛))، کنایه زیبا و سنگینی بود خطاب به برخی اصلاح طلبان /باید گفت بی عرضه ترین و دسپاچلفتی ترین سرمایه انسانی اسرائیل در ایران
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    1 0
    در رابطه با عامۀ افساد طلبان فقط و فقط ، اظهارات نوچۀ کدخدا نتانیابو : اصلاح طلبان سرمایه های واقعی اسرائیل در ایران هستند !!!
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    6 0
    این طیف آدم ها اگر سر سوزنی به معاد ، سوال جواب و قبر و اینکه تمامی اعمال انسان با نیت خیر و شر روزی بر او عرضه می شود اعتقاد داشته باشند اینقدر بی پروا هر اراجیفی رو نمی گفتند .
  • اکبری IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    3 0
    این بابا اول انقلاب رئیس عقیدتی سیاسی شهربانی بود در آن.زمان شهربانی تعدادی بنز ۱۹۰ جدید مشگی رنگ خریداری نموده بود و این آقا گفته بود رنگ مشکی کراهت دارد و یک دستگاه از آن بنزها را دوباره رنگ سرمه ای زدند تفرعن این جماعت دنیا طلب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس