کد خبر 1498952
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
اسرائیل

صهیونیست‌هایی که قصد داشتند برای شرکت در یک همایش بین‌المللی به بالی بروند، با دست رد اندونزی مواجه شدند.

به گزارش مشرق، برخلاف ادعای صهیونیست مبنی بر نزدیک شدن عادی سازی روابط با اندونزی، هیاتی از صهیونیست‌ها که قصد داشتند برای شرکت در نشستی بین‌المللی به شهر بالی اندونزی بروند، با دست رد این کشور مواجه شدند.

براساس گزارش خبرگزاری صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، رئیس انجمن ماماهای رژیم صهیونیستی دو هفته پیش نامه‌ای از سوی طرف اندونزیایی دریافت کرد که در آن نسبت به حضور این هیات و در نتیجه برافراشته شدن پرچم این رژیم در سی و سومین نشست انجمن بین المللی ماماها هشدار داده بود.

زیرا استاندار بالی و همسرش در مراسم افتتاحیه آن شرکت خواهند کرد، به همین دلیل احتمال زیاد تعطیلی کنفرانس وجود دارد.

به گفته «ایتامار آیچنر» خبرنگار سیاسی روزنامه یدیعوت آحارونوت، در این نامه از هیات رژیم صهیونیستی خواسته شده بود که خاک اندونزی را ترک کنند.

هیات صهیونیست تلاش کرده تا با اعلام درک این معذوریت و قبول پاره‌ای اصلاحات از جمله حذف پرچم از فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی کنفرانس، بتواند در این همایش بین المللی شرکت کند و در این خصوص رایزنی‌های بسیاری نیز از سوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و سفارتش در سنگاپور انجام شد، اما به جایی نرسید.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در ادامه تشکلی موسوم به «جنبش بین المللی اسلامی» را مسؤول این برخورد دانست و نوشت که اندونزی تسلیم خواسته‌های صهیونیست ستیزانه جنبش بین المللی اسلامی شده و باید در این زمینه پاسخگو باشد.

این رسانه صهیونیستی همچنین این اقدام اندونزی را موجب ایجاد یک سابقه خطرناک و قابل تکرار در این زمینه دانست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس