کد خبر 1498840
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
توضیح سخنگوی وزارت علوم درباره یکپارچه شدن برخی دانشگاهها

سخنگوی وزارت علوم درباره یکپارچه شدن دانشگاه های ۳ استان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، علی شمسی پور در توضیح یکپارچه شدن دانشگاه های ۳ استان گفت: هنوز انجام نشده، در سه استان مطالعه و بررسی شروع شده است و کار بخوبی پیش رفته استاندار، نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان و آموزش عالی استان همه باید هماهنگ و یکصدا شوند، . انشالله به محض قطعی شدن اعلام خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا واحدهای دانشگاه آزاد نیز با دانشگاه های استان های مربوطه یکپارچه خواهند شد یا خیر افزود: خیر واحدهای دانشگاه آزاد در این طرح نیستند.

سخنگوی وزارت علوم درباره اینکه آیا واحدهای غیرانتفاعی استان ها نیز با دانشگاه های استان ها یکپارچه خواهند شد یا خیر افزود: این واحدها خصوصی هستند و از قانون خاص خودشان تبعیت می‌کنند و امکان یکپارچه شدن آنها در دانشگاه های سراسری وجود ندارد.

وی همچنین افزود: برنامه وزارت علوم برای فنی حرفه ای ها و پیام‌نورهای استان‌ها مجزا است و به سبک و سیاق دیگری اجرا می شود.

اخیرا محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جلسه شورای مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرده بود: سه استان تصمیم گرفتند که دانشگاه‌هایشان یکپارچه شوند، در این زمینه نیاز است که به آموزش عالی کمک شود تا رتبه علمی دانشگاه‌ها بالا رود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    از چه نظر یکپارچه می‌شود پوشش یا علمی و ادغام کردن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس