کد خبر 1498480
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
تغییرات گسترده در نقل و انتقالات استقلال/ اتفاق بزرگ در خط حمله این تیم رخ می دهد؛ مهاجمی که حفظ او ۵۰ میلیارد برای استقلال هزینه دارد!

تعدادی از بازیکنان تیم استقلال فصل آینده در این تیم حضور ندارند و باید در تیمی دیگر فعالیت کنند.

به گزارش مشرق، استقلال فصل گذشته نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و سه گانه را به رقیب سنتی خود واگذار کرد تا اوج انتقادات از بازیکنان و حتی اعضای کادر فنی این تیم شکل بگیرد. حالا در فصل نقل و انتقالات هر روز شایعه‌ای در مورد اضافه شدن و یا جدایی برخی بازیکنان مطرح می‌شود اما واقعیت این است که چند بازیکن فصل آینده در این تیم حضور نخواهند داشت.

شاید خیلی‌ها تصور کنند اولین بازیکنی که از استقلال جدا می‌شود حسین حسینی است؛ به خصوص که شایعات در مورد پیوستن اخباری و پورحمیدی به استقلال هر روز پر رنگ تر می‌شود. حسینی البته با استقلال قرارداد ندارد اما او فعلا سکوت کرده و حرفی از جدایی یا حتی ماندن نزده است. اگر اخباری در تراکتور بماند پورحمیدی تنها گزینه حضور در استقلال است و دروزاه‌بان دیگری باقی نمی‌ماند که در استقلال بازی کند چون رشید مظاهری هم قبلا یک بار امتحان پس داده و در واقع رقیب خوبی برای حسینی نبوده است.

بیشتر بخوانید:

جواد نکونام در استقلال خراب می‌شود/ قلعه‌نویی بهترین انتخاب بود/ حضور مومنی و مظلومی در کمیته فنی زیادی است

شاید اگر حتی پورحمیدی هم به استقلال برود حسینی در این تیم ماندگار شود چون مسئولان استقلال اعتقاد دارند دروزاه‌بان فصل قبل الومینیوم اراک هنوز تجربه کافی برای بازی در تیمی بزرگ چون استقلال را ندارد و ممکن است خیلی زود این استعداد هدر برود. ضمن آنکه علیرضا رضایی در فصل گذشته ضعیف عمل کرد و در چند مسابقه ای که به جای حسینی مصدوم بازی کرد اصلا در حد تیمی مثل استقلال ظاهر نشد.

تغییرات گسترده در نقل و انتقالات استقلال/ اتفاق بزرگ در خط حمله این تیم رخ می دهد؛ مهاجمی که حفظ او ۵۰ میلیارد برای استقلال هزینه دارد!

عارف غلامی، حسین مرادمند و سیلوا مدافعان مرکزی استقلال هستند، مرادمند با استقلال قرارداد توافقی برای این فصل دارد و سیلوا هم همین شراط را دارد اما شاید رقم قرارداد سیلوا (بیش از ۶۰۰ هزار دلار) باعث عقب نشینی مسئولان این باشگاه شود. عارف غلامی نیز بازیکنی است که با استقلال قرارداد ندارد و منتظر مشخص شدن تکلیف سرمربی این تیم است. در سمت چپ خط دفاع، جلالی دوباره به استقلال برگشته اما جدایی جعفر سلمانی را باید از جمع آبی پوشان قطعی دانست. مسئولان استقلال همچنین در جناح راست شدیدا اصرار به حفظ یامگا دارند چون او هم یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما در مورد حردانی دچار تردید هستند که آیا او می‌تواند در این پست پیشرفت کند یا خیر زیرا حردانی فصل گذشته موفق عمل نکرد.

در خط هافبک استقلال قطعا نیاز به بازیکن دارد، مهدی پور، چشمی، مهری، نیک نفس و رضاوند با استقلال قرارداد دارند اما هنوز مشخص نیست سرمربی بعدی استقلال کدام بازیکن را نمی‌خواهد. امید حامدی فر و حسین زاوری نیز نفراتی هستند که شاید برای بازی کردن به تیم‌های دیگر بروند چون جذب هافبک خارجی در استقلال محتمل است.

در خط حمله بزرگترین اتفاقات رخ می‌دهد. قایدی تقریبا جدایی‌اش قطعی است و محبی با احتساب پول رضایتنامه بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای استقلال آب می‌خورد. سجاد شهباززاده، پیمان بابایی و آرمان رمضانی هم بازیکنانی هستند که به احتمال بسیار زیاد از این تیم جدا می‌شوند چون عملکرد قابل توجهی نداشتند. رضا میرزایی نیز حداقل نیم فصل در اختیار استقلال نیست و سرمربی بعدی آبی پوشان حتما در خط حمله استقلال نیاز به جذب بازیکن خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس