کد خبر 1500922
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
رضاوند: رونالدو به خاطر پول به عربستان رفته است / مخالف مربی خارجی هستم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: کریستیانو رونالدو باتوجه به ثروت زیادی که دارد ولی بازهم به خاطر پول به عربستان رفته ولی در ایران فوتبالیست و قراردادش  را محدود می‌کنند.

به گزارش مشرق، آرش رضاوند در گفت‌وگویی در رابطه شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: نمی‌دانم چرا بی‌ثباتی فقط برای استقلال است؟ با این شرایط چطور می‌خواهیم نتیجه بگیریم؟ به نظرم اینکه بخواهند مربی خارجی بیاورند، زمان می‌برد تا او بازیکنان را بشناسد و اصلا رضایت به قرارداد ریالی بدهد.

وی تاکید کرد: اصلا مربی خارجی بیاورند ولی تکلیف تیم را مشخص کنند و همه چیز را بگویند چون زمان برای جذب بازیکن و شروع تمرینات در حال از دست رفتن است.

وی افزود: هواداران جلوی باشگاه فقط می‌خواهند بشنوند که سرمربی کی انتخاب می‌شود. آن هوادار تمام زندگی‌اش استقلال است و امید دارد این مشکلات حل شود. استقلال با این شرایط چطور می‌خواهد نتیجه بگیرد؟ یکی از حسن‌های پرسپولیس در سالیان اخیر این بوده که در کادرفنی ثبات داشته است. استقلال در ۱۰ سال اخیر بالای ۱۱ مربی عوض کرده است.

هافبک استقلال یادآور شد: یک کلیپ از تماشاگران در زمان گل مرادمند در فینال جام حذفی دیدم که مو به تنم سیخ شد؛ من خودم تماشاگر استقلال بودم ولی واقعا آنها تنها دلخوشی‌شان این تیم است. آنها هواداران واقعی هستند و گناه دارند که تکلیف تیم‌شان مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

انتشار نامه جعلی سازمان لیگ در مورد نکونام

رضاوند در رابطه با قانون سقف بودجه اظهار داشت: اینکه در قرارداد ما آپشن می‌گذارند به ضرر ما تمام می‌شود، چون معلوم نیست همه مبلغ قرارداد را دریافت کنیم. قراردادها در لیگ برتر شاید به زبان بالا باشد ولی این با پول‌ها به سختی می‌شود حتی یک خانه خرید. چرا نباید فوتبالیست ها قرارداد خوب ببندند؟ تعداد کمی فوتبالیست در ایران هستند که مبالغ بالایی دریافت می کنند.

وی افزود: کریستیانو رونالدو باتوجه به ثروت زیادی که دارد ولی بازهم به خاطر پول به عربستان رفته ولی در ایران فوتبالیست و قراردادش را محدود می‌کنند. مگر ملوان اندازه استقلال و پرسپولیس هزینه می‌کند که سقف بودجه تعیین می‌کنند، نمی‌شود تیم‌هایی که به آسیا می‌روند بازیکن باکیفیت جذب نکنند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در رابطه با حذف این تیم از آسیا اظهار داشت: مسئولین می‌دانستند که در چه زمانی فرصت دارند ولی با سهل‌انگاری زمان را از دست دادند. من شب قبل از بازی با ذوب‌آهن که قرار بود خبر حذف از آسیا را بشنویم، خوابم نبرد و فقط فکر و ذهنم روی جام باشگاه‌های آسیا بود که در نهایت بازی با ذوب‌آهن نیز دچار مصدومیت شدید شدم.

رضاوند در رابطه با وضعیت نامشخص نیمکت استقلال و بحث حضور جواد نکونام در این تیم عنوان کرد: در حال حاضر مدیران باشگاه و مجموعه به این جمع‌بندی رسیده‌اند که آقای نکونام بیاید، خواهشا هرچه هست کارش را انجام بدهید تا بیاید چون هواداران ما گناه دارند.

وی تاکید کرد: امیدوارم هر اتفاقی می‌خواهد بیفتد، زودتر رخ بدهد. باشگاه در این برهه زمان را از دست داده و تیم لطمه می‌خورد. اگر مربی انتخاب شود، تازه باید ببینیم مهدی قایدی، محمد محبی و دیگر بازیکنان تاثیرگذار می‌مانند یا خیر. باید این کار را اواخر فصل قبل انجام می‌دادند تا قایدی و محبی حفظ شوند، نه الان. قایدی و محبی دوست دارند در استقلال بمانند ولی تکلیف خیلی از مسائل در استقلال مشخص نیست.

رضاوند در پایان در رابطه با وضعیت قراردادش با استقلال گفت: من یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارم. من و یکسری از بازیکنان به باشگاه نوتیس دادیم. طبق قانون فیفا اگر بازیکن ۲ ماه حقوق خود را دریافت نکند، می‌تواند به باشگاه یک مهلت ۱۵روزه برای پرداخت مطالبات خود بدهد و اگر باشگاه در این مدت زمانی حقوق شما را پرداخت نکند شما می‌توانید به صورت یک طرفه قرارداد حود را فسخ کنید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    نظر شما به عنوان بازیکن اهمیت زیادی ندارد اصل باباحمید پرسپولیسی ها است که می خواهد نکونام را به تیم استقلال تحمیل کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس