کد خبر 1498441
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
سردار سوسنی

عاملان قتل مسلحانه دو جوان بوشهری در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار حیدر سوسنی رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اعلام مفقود شدن دو جوان در بوشهر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقود شدن دو جوان ۲۰ و ۳۰ ساله، موضوع در دستور کار افسران پلیس آگاهی و مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به بررسی تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان گفت: با توجه به برخی سرنخ‌های موجود، احتمال وقوع قتل قوت گرفت.

سوسنی از کشف اجساد دو جوان مفقودی در اطراف شهر بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری صورت گرفته، آخرین مکان افراد مفقودی، شناسایی و با حضور مأموران در یکی از باغ‌های اطراف شهرستان بوشهر اجساد آنها که به وسیله اسلحه جنگی به قتل رسیده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه مأموران با اقدامات فنی و پلیسی در این رابطه به دو نفر مظنون شدند افزود: با پیگیری صورت گرفته هویت هر دو متهم شناسایی شد و مأموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه هر دو نفر را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهمان با مشاهده اسناد و مدارک ارائه شده به قتل دو جوان ۲۰ و ۳۰ ساله دشتستانی اعتراف و علت آن را اختلافات مالی عنوان کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه از متهمان یک قبضه سلاح کلاشنیکف و یک قبضه اسلحه کلت کمری به‌کار رفته در قتل، کشف شد، افزود: متهمان پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SA ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    3 0
    لطفاً زندان نندازید هزینه داره فقط مستقیم چوبه دار
  • بهاره IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 2
    اینجا ایرانه آمریکا نیست
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    4 0
    در ملا عام اعدام کنید تا درس عبرتی بشه برای خلافکاران آنها فکر می کنند قانونی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس