دریادار سیاری: نیروی زمینی ارتش آمادگی پاسخ به هر تهدیدی را دارد

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در اقصی نقاط این کشور آمادگی دارد تا هر کجا که لازم باشد در مقابل هر تهدیدی بایستد و جوابگو باشد تا امنیت و ثبات مرزهای کشور حفظ شود.

به گزارش مشرق،دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش امشب (یکشنبه ۲۱ خردادماه) در برنامه صف اول شبکه خبر با اشاره به توان ارتش، گفت: امروز آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای انجام مأموریتی که برعهده آن قرار دارد، در بالاترین حدّ خود است.

وی افزود: نیروی زمینی قهرمان ما امروز در مرزهای شرق و غرب مستقر است و امنیت مرزها را برقرار می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش بیان کرد: عمده قوای نیروی زمینی ارتش در اقصی نقاط این کشور آمادگی دارد هر کجا که لازم باشد، در مقابل هر تهدیدی بایستد و جوابگو باشد تا امنیت و ثبات مرزهای کشور حفظ شود.

دریادار سیاری ادامه داد: نیروی پدافند هوایی ما ضمن حفظ همه سامانه‌های پدافندی زمین پایه در ارتفاعات مختلف به صورت ۲۴ ساعته در حال پایش و رصد مرزهای هوایی کشور و حفاظت از آن‌هاست.

وی گفت: نیروی هوایی ما با به‌کارگیری انواع و اقسام جنگنده‌ها در آمادگی لحظه‌ای قرار دارد، تا هر کجا که لازم بود برای دفاع از مرزهای هوایی در آسمان و مرزهای کشور با هر تهدیدی مقابله کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: نیروی دریایی ما در سطح، زیرسطح و حوزه پروازی ضمن حفاظت از مرزها، برقراری امنیت برای خطوط مواصلاتی کشور در دریاها و اقیانوس‌های مختلف آمادگی دارد هر کجا لازم باشد از مرزهای دریایی، منطقه نظارت، آب‌های سرزمینی و منافع و منابع کشور دفاع کند.

دریادار سیاری تأکید کرد: مجموع موارد مذکور نشان از این دارد که ارتش جمهوری اسلامی ایران با توکل بر خدا و تکیه بر تمام توانمندی‌های داخلی به آنچه نیاز داشته، دسترسی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه قدرت‌افزایی امروز ارتش ناشی از چند مؤلفه است، خاطرنشان کرد: اولین موردی که در دستیابی ارتش به دستاوردهای مختلف اهمیت دارد، نیروی انسانی است. بهترین جوانان این مملکت در ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقصی نقاط کشور انتخاب می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: این افراد تحت تربیت و آموزش خاص نظامی که باید، قرار می‌گیرند، این جوانان باید با ارزش‌های حاکم بر ارتش انقلابی کار خود را شروع کنند.

دریادار سیاری با بیان اینکه امروز در حوزه آموزش، بهترین و استانداردترین آموزش‌ها را در ارتش اجرا می‌کنیم، تصریح کرد: این آموزش‌ها با فناوری‌های روز و ارتقاء سطح مهارت‌های مختلف اجرا می‌شود. مجموع این موارد، یعنی توجه به نیروی انسانی و تربیت و آموزش این نیرو برای اجرای مأموریت‌های خود به بهترین نحو است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    قطعا همینطوره،بر منکراش لعنت،ولی اگر بخواهید.
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    1 0
    این حرف واقعا شعاره، نیروی زمینی ما با تجهیزات متعلق به جنگ های دوم حتی 10 کیلومتر هم نمیتونه در خاک دشمن پیش روی کنه و با موشک های ضد زره امروزی و پهپاد های انتحاری همه شون رو میشه درو کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس