دریادار سیاری: توان پهپادی و جنگ الکترونیک ارتش تقویت می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهپادی، جنگ الکترونیک، سایبر و سایر فناوری‌های نوین دستاوردهای ارزشمندی به‌دست آورده‌ایم که تقویت این دستاوردها، با جدیت ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق، دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز(چهارشنبه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۲) از اردوگاه‌های ساحلی شهدای آجا در گهرباران ساری و شهید رسولی نوشهر استان مازندران بازدید کرد.

دریادار سیاری با تأکید بر آمادگی همه‌جانبه ارتش برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و متعهد و با داشتن تجهیزات بومی ساخت دانشمندان جوان کشور و با اجرای تمرینات مستمر در حوزه‌های دفاعی زمینی، هوایی و دریایی، آمادگی انجام مأموریت‌های محوله را با اقتدار کامل و به بهترین شکل ممکن دارد.

وی ادامه داد: ما برای حفظ توان رزمی که توان بازدارندگی را به دنبال دارد و توان بازدارندگی نیز اقتدار را به دنبال دارد، باید حتما خودمان را برای آینده آماده نگه داریم. آنچه که امروز داریم جوابگوی نیاز آینده نیست و باید با توجه به آینده، نیازمندی‌های خودمان را تأمین کنیم، لذا پرورش نیروی انسانی کارآمد، ساخت تجهیزات جدید و اجرای تمرینات به‌روز در دستورکار ارتش قرار گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تصریح کرد: ما امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهپادی، جنگ الکترونیک، سایبر و سایر فناوری‌های نوین دستاوردهای ارزشمندی به‌دست آورده‌ایم که تقویت و توسعه این دستاوردها که بخشی از توان بازدارندگی کشورمان را تشکیل داده است، با جدیت ادامه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    قایق دنا شما در اقیانوس آرام رو دیدیم هر لحضه ممکن بود غرق بشه خخخخخخخ
  • هوشنگ IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 2
    چرا دنا در خلیج فارس ناو است اما در اقیانوس ها قایق اسباب بازی است ؟ خخخخخخ
  • هوشنگ IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 2
    ارباب آمریکا غول می سازه اما شما قایق دنا می سازی هر لحضه ممکنه غرق بشه توان جنگ شما در همون خلیج خلاصه می شه نه اقیانوس ها
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      2 0
      هوشنگ یا مشنگ ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس