کد خبر 1497696
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
محسن مهدیان

مراقبت کنید انقلاب را در مظان این اتهام قرار ندهید که اهتمام بر حجاب آنچنان هم ضرورت و موضوع مهمی نبوده که سال‌ها بر آن هزینه دادیم... رحم کنید بر نسل‌های جدید.

به گزارش مشرق، محسن مهدیان طی یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت:

۱-اخیرا در برخی رسانه‌ها با حالت تمسخر نوشته‌اند که دوربین‌های هوشمند فراجا تبدیل شده است به گوشی‌های موبایل.

از روز اول دلسوزان گفتند که فراجا چنین دوربین‌هایی در سطح شهر، خاصه شهرستان‌ها ندارد... .

۲-اخیرا یک سلبریتی به‌دلیل کشف حجاب به دادگاه احضار و بعد هم به یک‌ونیم میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است. آن بازیگر هم در صفحه شخصی خود نوشت که از مردم و از هیچ‌کس عذرخواهی نمی‌کنم.

پیش‌تر دلسوزان گفتند که این میزان جریمه بازدارنده نیست و وهن دستگاه قضایی است... .

۳-لایحه عفاف و حجاب مدتی بین قوای مختلف سرگردان بود و کسی حاضر نشد ضعف‌های این لایحه را گردن بگیرد.

بسیاری از دلسوزان گفتند که این لایحه به جهات مختلف ناقص است و بدتر اینکه حواله دادن ماموریت عدلیه و نظمیه به دستگاه‌های اجرایی و خدماتی خطاست.

بگذریم که حرف بسیار است؛

اما هر تدبیری داریم مراقب باشیم در مظان اتهام در افکارعمومی قرار نگیریم. اتهاماتی از این‌دست:

۱-مراقبت کنید در مظان این اتهام قرار نگیرید که مسئولان اهتمام لازم برای اجرای قانون را ندارند و به یکدیگر حواله می‌دهند.

۲-مراقبت کنید در مظان این اتهام قرار نگیرید که بعد از حوادث سال گذشته، قوای قهریه در اجرای قانون دچار انفعال و سردرگمی‌اند.

۳-مراقبت کنید در مظان این اتهام قرار نگیرید که در اجرای قانون گرفتار تبعیض هستیم و صدای‌مان مقابل ضعفا بلند و مقابل قانون شکنی دانه‌درشت‌های سلبریتی اهل کرنشیم.

۴-مراقبت کنید در مظان این اتهام قرار نگیرید که خدای نکرده به‌خاطر ایام انتخابات و قدرت و رای، از اهتمام بر اجرای ضرورت دین و قانون کشور کوتاه آمده‌اید.

۵-مراقبت کنید در مظان این اتهام قرار نگیرید که حرف حق کار فرهنگی، پوششی برای فرار از ماموریت‌های سلبی شده است.

۶-مراقبت کنید در مظان این اتهام قرار نگیرید که به‌جز رهبرانقلاب که صریح و روشن درباره حجاب موضع عقلانی و شرعی گرفته است، بقیه مسئولان حاضر نیستند هزینه دهند.

۷-مراقبت کنید در مظان این اتهام قرار نگیرید که مسئولان کشور هنوز متوجه نشده‌اند که مسئله حجاب فراتر از پوشش است و امروز مسئله اصلی دشمن در عرض «تجزیه کشور» و «تحریم سفره‌های اقتصادی مردم» است و اقدامی امنیتی است نه صرفا فرهنگی.

۸-مراقبت کنید در مظان این اتهام قرار نگیرید که اعتراض مردم متدین شهر و گلایه‌های آنها از تساهل و تسامح مقابل قانون‌شکنان برای‌تان بی‌اهمیت است.

۹-مراقبت کنید در مظان این اتهام قرار نگیرید که در مواجهه با قانون‌شکنی فرق ۳عنوان «کشف حجاب» و «جریحه‌دار کردن احساسات عمومی» و بدتر از همه «تکمیل نقشه امنیتی دشمن» فرق قائل نیستید. گناه سیاسی همان گناه شرعی نیست.

۱۰در نهایت اینکه هر کار می‌کنید مراقبت کنید انقلاب را در مظان این اتهام قرار ندهید که اهتمام بر حجاب آنچنان هم ضرورت و موضوع مهمی نبوده که سال‌ها بر آن هزینه دادیم... رحم کنید بر نسل‌های جدید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    1 39
    تا قوه قضاییه و اژه ای را دارند غم ندارند!!!!!
  • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    7 34
    زودتر جمعش کنید. یه اقلیت کم تعداد ولی پرجلوه و هتاک و پر سر و صدا به جامعه گند زدن 😡 کوچکترین تذکری هم بهشون میدی با دریدگی و بی حیایی شروع میکنند به فحاشی در حق بستگان خودشان گویی بهشون دیکته شده تا میتونید شلوغ بازی دربیارید و بلافاصله میبینی یه عده مرد علاف هم مثل جن یهو ظاهر میشن و خودشون رو وارد معرکه میکنن به حمایت از اینها و درگیر میشن با ناهی منکر. قوم لوط👿
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    29 0
    مسوولان نه تنها در مظان ۱۰ اتهام هستند بلکه این اتهام ها بر آنها ثابت هم شده
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 41
    تهران و مراکز استان ها را به دوربین های 4K مجهز کنید (مثل لندن_از 20 سال قبل).
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    7 37
    حجاب اصل و اساس است....تمام! وظیفه مسئولان رسیدگی درست به این مسئله است...
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    38 5
    با این کارتون و این حرفا نشان میدهد از مهسا امینی و اتفاقات و شلوغی های پارسال براتون درس عبرت نشده.یه مشت تندرو از دو طیف مذهبی و ضدمذهب باعث نابودی ایران و به خطر افتادن حتی همون مذهبی ها میشید.به عقل بیاید به ساز تندرو ها نرقصید .کشور نیاز به آرامش دارد .خواهشاً آنقدر احساسی تصمیم نگیرید و آرامش و امنیت کشور را فدای یه تیکه لباس نکنید .
    • حاجی از سه راه جوبشور IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      10 35
      شما لعنتش کناد و نیز بستگانش را که با یک دروغ این طور مملکت را به هم ریختند و فتنه به پا کردند. بیخود نیست که بزرگان دین گفته اند دروغ کلید هر شررری است
  • نریمان IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 10
    داشتن حجاب در شرع مقدس اسلام وجود دارد وبیشتر مردم متدین این سرزمین خود را ملزم به استفاده از آن میدانندو باید با کسانی که از شرایط به وجود آمده سوء استفاده می نمایند جهت سلامت جامعه به درستی بر خورد نمود .ولی اشتباهات دستگاههای نظارتی خسارتهای زیادی در راستای نظارت بر این تکلیف دینی وارد کرده است نمونه آن ارسال کشف حجاب برای اینجانب که اول از همه در ساعت وروز اعلامی که تعطیل بوده واز منزل خارج نشده اماارسال گردیده است .اگر شرایط زیر در خانواده من رعایت نمی شد ودر یک روز ی که خود در منزل بوده ام ووسیله نقلیه پارک بوده با شرایط زیر که اولاوسیله نقلیه در ختیار اینجانب ودراختیار همسرم بوده که به طرز مناسبی رعایت حدود شرعی در تمام زمینه ها به خصوص حجاب را می نمایند . و فرزندانم همواره دارای حجاب مناسب بوده وبخصوص در وسیله نقلیه وخارج از منزل به آن پایبند می باشند به عدم رعایت حجاب از سوی اعضای خانواده ام مظنون می شدم امید است در قضاوتهایمان درست رفتار کنیم تا حق الناسی گریبانگیرمان نشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس