واکنش اژه‌ای به نقدها درباره لایحه حجاب

رئیس قوه قضائیه بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود و از این رو باید در مسیری گام برداریم تا شاهد کاهش رسیدگی به پرونده‌ها باشیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای صبح امروز در سفری بدون تشریفات و از پیش تعیین نشده وارد فرودگاه دشت‌ناز مازندران شد.

رئیس قوه قضائیه پس از ورود به شهرستان ساری، برای بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان مازندران در محل دادگستری استان حضور یافت.

محسنی‌اژه‌ای در دادگستری مازندران با بررسی چند پرونده قضایی استان بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد و گفت: رسیدگی پرونده‌های قضایی نباید طولانی شود و از این رو باید در مسیری گام برداریم تا شاهد کاهش رسیدگی به پرونده‌ها باشیم.

وی کاهش زمان رسیدگی به پروه‌های قضایی را خواسته به حق مردم دانست و افزود: طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی نه به نفع مردم و نه به نفع دستگاه قضا است.

رئیس قوه قضائیه در این سفر به آسیب‌شناسی پرونده‌های کثیرالشاکی در دادگستری مازندران خواهد پرداخت و همچنین دیدار با قضات، کارکنان، مسوولان قضایی از برنامه‌های سفر رییس قوه قضاییه به مازندران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مرادی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    2 0
    اقایون بلد هستند فقط حرف بزنند 5 ساله تو پیچ وخم دادگاهم هنوز کاری نکردم
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    1 0
    عمو اژه ای مهربان برای بی حجاب ها
  • حمیدرضا IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    0 0
    مخاطب این بایدها کیه؟؟خود ایشان!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس