اژه‌ای با خانواده مسئولان قضائی دیدار و گفتگو کرد

رئیس عدلیه، همزمان با هفته قوه قضائیه با خانواده مسئولان قضائی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مناسبت هفته قوه قضائیه برای دومین بار طی یک سال اخیر با خانواده مسئولان قضائی دیدار کرد.

وی در این دیدار به صورت مستوفی و مبسوط وقتی را برای همسران و سایر اعضای خانواده مسئولان قضائی اختصاص داد تا به بیان مطالب و دغدغه‌های خود بپردازند.

رئیس دستگاه قضا پس از استماع سخنان و دغدغه‌های همسران و اعضای خانواده مسئولان قضائی، با اشاره به اهمیت بسیار بالای نقش خانواده در تعالی و پیشرفت‌های معنوی و مادی انسان‌ها، اظهار کرد: خانواده سنگ زیرین و رکن اساسی جامعه است، حفاظت و حراست از این رکن اساسی، مقوله بسیار حائز اهمیتی است.

رئیس عدلیه بیان داشت: اعتقاد ما آن است که شما همسران و اعضای خانواده مسئولان، به همان اندازه که آنها در مسیر خدمت‌رسانی و ایفای مسئولیت و تکلیف، متحمل سختی و رنج می‌شوند، شما نیز متحمل زحمت و مشقت می‌شوید؛ اما بدانید که بواسطه این امر نزد خداوند مأجور هستید.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: بدون تردید خدمت و قبول مسئولیت در قوه قضائیه با توجه به جمیع شرایط و محذوریت‌ها و تنگناهای موجود به لحاظ مالی و امکاناتی و همچنین با عنایت به حجم بالای کار، امری پر مشقت و مرارت است؛ بر همین اساس باید تاکید کرد که نیروها و مسئولان قضائی، جهادگونه امور را به پیش می‌برند؛ قدر متیقّن در این جهاد، نقش شما همسران نیز بسیار برجسته است.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: به مسئولان قضائی مکرر و مؤکد تاکید و اصرار دارم که به رغم حجم بالای کار و بعضاً پیشبرد برخی امور و رسیدگی به برخی پرونده‌ها و موضوعات به صورت شبانه‌روزی، حتماً اوقاتی را برای خانواده خود اختصاص دهند و در این کار اهتمام داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس