..

رسانه‌های عبری‌زبان اذعان کردند که نقشه غرب آسیا در حال تغییر است و رژیم صهیونیستی در رویارویی با ایران تنها مانده است.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری‌زبان اذعان کردند که رژیم صهیونیستی پس از همگرایی ایران و عربستان و همچنین همگرایی مداوم ایران و امارات در رویارویی با تهران تنها مانده است و همگرایی ایران با کشورهای عربی به تغییر نقشه غرب آسیا خواهد انجامید.

این رسانه‌ها به اقدامات عربستان سعودی در کاهش تولید نفت و افزایش قیمت آن و در نتیجه افزایش تورم در کشورهای غربی اشاره کردند و در خصوص اقدامات امارات اعلام کردند: امارات که خود بر توافق‌های عادی‌سازی روابط با اسرائیل نظارت داشت، اکنون آشکارا از ائتلاف دریایی ضدایران به رهبری آمریکا در خلیج فارس خارج شده است و در حال پیوستن به ائتلاف دریایی جدیدی به رهبری ایران است. این همگرایی‌ها هشدارهای مهمی در راستای تغییر نقشه خاورمیانه (غرب آسیا) است.

رسانه‌های عبری‌زبان به مصر نیز اشاره کرده و افزودند: مصر که نخستین کشوری است که با اسرائیل پیمان صلح امضا کرده، گفتگوهایی را جهت بهبود روابط با تهران آغاز کرده است.

در خصوص برنامه هسته‌ای ایران نیز، تنهایی رژیم صهیونیستی در رویارویی با ایران نکته‌ای بوده که رسانه‌های عبری‌زبان بدان اشاره کرده و افزودند: اسرائیل در اعلام نارضایتی نسبت به بسته شدن پرونده تحقیقات در خصوص (برخی ابعاد پادمانی) برنامه هسته‌ای ایران از سوی رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تنها مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 0
    دقیقا درست است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس