همگرایی ایران و مصر، تحولی نامطلوب برای رژیم صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که ائتلاف ادعایی این رژیم با کشورهای عربی علیه ایران شکست خورده است.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که توسعه روابط میان ایران و مصر، تحولی نامطلوب برای رژیم صهیونیستی است.

رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند: ایران تلاش دارد ائتلافی را که اسرائیل با کشورهای عربی جهت محاصره سیاسی و اقتصادی ایران بنا نهاده بود، به شکست بکشاند.

یک کارشناس امور کشورهای عربی، در گفتگو با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مصر در حال عادی‌سازی و توسعه روابط با ایران است و سطح روابط دیپلماتیک میان دو کشور از کاردار به سفیر ارتقا یافته است.

این کارشناس در ادامه سخنان خود به دیدار هیثم بن طارق، سلطان عمان از مصر و پس از آن ایران و همچنین استقبال آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب از همگرایی با مصر اشاره کرد.

همچنین یک کارشناس امور نظامی در گفتگو با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: ایران در جهت فروپاشی ائتلافی که «اسرائیل» تلاش کرد با چندین کشور عربی، به ویژه مصر تشکیل دهد، می‌کوشد. همچنین ایران تلاش دارد توافق‌های سازش میان اسرائیل و کشورهای عربی که با هدف انزوای سیاسی و اقتصادی این کشور صورت گرفته بود را به شکست بکشاند.

وی دیدار قریب‌الوقوع میان رؤسای جمهور مصر و ایران را محتمل دانست و در اشاره به روابط ایران و عربستان سعودی افزود: ایران روابط خود با عربستان را تقویت کرد و در حال حاضر تلاش دارد روابط خود با مصر را نیز تقویت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خب چرا در طول چهل سال اندی این فکر به ذهنتون نرسید؟ چرا اسم خالد اسلامبولی یه تروریست باید روی اسم یه خیابون باشه؟
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    نقاط ضعف مزدوران صهیونیستی ونقشه آنها در دست مقاومت هست . این نقاط ضعف را باید بر اساس جوی منطقه بر علیه مزدوران صهیونیست بکار برد.
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    همه دول اسلامی متحد شوند و با کشور قهرمان مصر که پرچمدار تاریخی مبارزه با اسرائیل است بیعت کنند و به اسرائیل حمله مجدد کنند. آمریکا دست از حمایت اسرائیل برداشته واسرائیل بدون حمایت آمریکا قطعا نابود شدنی ست. در جنگ شش روزه اسرائیل با حمایت آمریکا موفق شد بر اعراب غلبه کند. اما امروز اسرائیل منزوی و تنها وترد شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس