رسمی: ایبراهیموویچ از فوتبال خداحافظی کرد

زلاتان ابراهیموویچ اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی کرده است.

به گزارش مشرق، میلان در بازی هفته پایانی سری A یکشنبه شب در سن سیرو به مصاف هلاس ورونا رفت و با نتیجه ۳-۱ به پیروزی دست پیدا کرد.

زلاتان ایبراهیموویچ مصدوم بود و و به همین دلیل در بازی حضور نداشت. با این حال، تماشاگران در سن سیرو، مدیران باشگاه و هم تیمی‌هایش با او خداحافظی کردند.

این بازیکن ۴۱ ساله حتی قبل از شروع بازی اشک می‌ریخت، اما پس از بازی در آغوش پائولو مالدینی قرار گرفت و به گریه کردن ادامه داد.

او در تلاش برای مقابله با اشک‌هایش خطاب به طرفداران حاضر در سن سیرو سخنرانی کرد و به طرز شگفت انگیزی اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی می‎‌کند.

ایبرا گفت: خاطرات و احساسات زیادی در این ورزشگاه وجود دارد. اولین باری که رسیدم به من احساس خوشبختی دادید، بار دوم به من عشق دادید. می‌خواهم از خانواده‌ام و همه کسانی که به من نزدیک هستند به خاطر صبرشان تشکر کنم. می‌خواهم از خانواده دومم تشکر کنم. بازیکنان، مربی و کادرش به خاطر مسئولیتی که به من دادند."

1883476

تا آخر عمر میلانیستا خواهم بود
می‌خواهم از مدیران به خاطر فرصتی که به من دادند تشکر کنم. آخرین اما نه کم اهمیت‌ترین، این است که می‎‌خواهم از صمیم قلب از شما هواداران تشکر کنم. شما با آغوش باز از من استقبال کردید و من تا پایان عمر میلانیستا خواهم بود.

وقت خداحافظی است
وقت آن است که از فوتبال خداحافظی کنیم، اما نه با شما. خیلی سخت است، احساسات بسیار زیادی وجود دارد. اگر خوش شانس باشید شما را در اطراف می‌بینم. فورتزا میلان و خداحافظ."

زلاتان برای دومین دوره در ژانویه ۲۰۲۰ به میلان بازگشت. در مجموع، او در ۱۶۳ بازی ۹۳ گل به ثمر رسانده است که فصل گذشته به همراه روسونری قهرمانی در سری A را به دست آورد. او در فصل ۱۱-۲۰۱۰ هم قهرمانی در ایتالیا را به همراه این تیم جشن گرفته بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • روجا IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    4 1
    فوتبال دیگه بدون رونالدو، مسی ، زلاتان ، حاج کریم .. لطفی ندارد.
  • مهرداد علدددددددددد IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    4 3
    کاش ایرانم قدر ورزشکاران رو می‌دونستن. یه تقدیر و خداحافظی چند دقیقه ای چقدر لذت‌بخش هست.متاسفانه نه در سطح ملی و نه باشگاهی قدردانی از نداريم که هیچ تازه طرف رو خورد میکنیم حالا چه بازی کن باشه چه ریس جمهور و چه کارگر وقتی به اخرها میرسه خرابشون میکنیم یا برچسب دزد و اختلاس یا پیری میزنیم و لگدمال میکنیم آخرش همین میشه جامعه ای آشفته نمک نشناس و پریشان
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    3 0
    بازیکن خاصی بود
  • آرتا IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    6 0
    بهترین بازی کن فوتبال تاریخ
  • یدالله IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    1 0
    مگه اونجا هم لات داره که ز لاتان هست؟ ز لاتان دنیا خطا دیده ام جفا بر مکن ای لات هفت خط
  • یدالله IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    1 0
    بچه ارنگه ای؟ از حرفات فهمیدم ارنگه ای هستی
  • یدالله IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    1 0
    ز لاتان دنیا خطا دیده ام جفا بر مکن ای لات هفت . خط خب اینم یه شعر پشت کامیونی دیگه برو حالشو ببر
  • یدالله IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    1 0
    الان یه شعر پشت کامیونی دیگه ساختم ز لاتان دنیا خطا دیده ام پس بزن عقرب که دردش کمتر است ولی اصلش اینه زهر دوست از زهر عقرب بدتر است پس بزن عقرب که دردش کمتر است
  • عمو خسرو IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    0 0
    وقتی خدای فوتبال خداحافظی کنه . اون فوتبال دیگه ارزش دیدن نداره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس