کد خبر 1503519
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
تصمیم جنجالی پادشاه فوتبال/ زلاتان پشیمان شد

زلاتان مطمئن نیست که بازنشست شده باشد و در مصاحبه جدید خود گفت شاید در آینده برگردد و فوتبال بازی کند.

به گزارش مشرق، هفته پیش بود که اعلام شد میلان قبول کرده ساندرو تونالی را با قراردادی به ارزش ۷۰ میلیون یورو به نیوکاسل واگذار کند. تونالی زمانی که پائولو مالدینی مدیر فنی میلان بود، غیر قابل فروش اعلام شده بود ولی پس از قطع همکاری باشگاه با اسطوره، تونالی تبدیل به اولین جدا شده گران‌قیمت تابستانی میلان شد.

هواداران میلان به شدت از قطع همکاری باشگاه با مالدینی و فروش تونالی خشمگین هستند و زلاتان نیز به این قضیه واکنش نشان داد.

ستاره سوئدی که در پایان فصل گذشته بازنشسته شد، گفت: «نمی‌دانم در مورد مالدینی چه اتفاقی رخ داد و از این بابت متاسفم و برای او ناراحت هستم. مالدینی افسانه باشگاه است.»

زلاتان ایبراهیموویچ در مورد تونالی نیز گفت: «این به خودش بستگی دارد. من ذهنیت تونالی را در مسیر درستی قرار دادم و باعث شدم بزرگ فکر کند. ذهنیت او باید روی پیروزی متمرکز می‌شد و وقتی او در همین مسیر قرار گرفت، کمک کرد میلان قهرمان شود. او در میلان بسیار رشد کرد ولی هنوز جای پیشرفت زیادی دارد. او در انگلیس بیش از اینها پیشرفت می‌کند و معتقدم لیگ برتر مکان مناسبی برای تونالی خواهد بود.»

زلاتان در مورد بازنشستگی‌اش در روز پایانی فصل گفت: «تصور می‌کردم که خیلی بیشتر استرس داشته باشم. یک بازی خداحافظی؟ هنوز به آن فکر نکرده ام. از طرف دیگر، افتخار می‌کنم که هواداران می‌خواستند من به میلان برگردم. فقط سه هفته گذشته و خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد. شاید دوباره بازی کنم، هرگز نمی‌دانید در آینده چه خواهد شد.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    1 0
    کینگ بیا ایران برنج خیس کردم
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    1 0
    کینگ بیا ایران برنج خیس کردم
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    1 0
    کینگ بیا ایران برنج خیس کردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس