کد خبر 1497152
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
افشای دلیل اخراج مالدینی از میلان

رسانه ایتالیایی از دلیل اخراج مالدینی از باشگاه میلان خبر داد.

به گزارش مشرق، پائولو مالدینی، مدیرفنی پیشین تیم میلان پیش از آن‌که اخراج شود قصد داشت یک «انقلاب» در این باشگاه ایجاد کند و در این راستا از سران روسونری خواسته بود سرمربی تیم را عوض کنند.

مالدینی ۵۴ ساله به همراه ریکی ماسارا، مدیر فوتبالِ باشگاه میلان روز سه‌شنبه و پس از یک جلسه کوتاه اما پرتنش با جری کاردیناله، مالک باشگاه میلان از سمت‌های خود برکنار شدند.

مالدینی و ماسارا نقش بزرگی در بازگشت میلان به جمع مدعیان قهرمانی ایتالیا پس از چند سال ناکامی ایفا کردند و ستارگانی نظیر رافائل لیائو، مایک مانیان و تئو هرناندز را به سن‌سیرو آوردند.

رسانه‌ها مدعی شدند که جدایی آن‌ها باشگاه میلان را در وضعیت هرج ومرج کامل قرار داده و باشگاه‌های متمول اروپا از جمله چلسی برای ستارگان این تیم دندان تیز کرده‌اند.

روزنامه کوریره دلو اسپورت امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع آگاه خود در باشگاه میلان فاش کرده مالدینی از کاردیناله خواسته بود استفانو پیولی سرمربی روسونری را اخراج و آندره‌آ پیرلو، هم‌تیمی سابق خود را که به تازگی از تیم فاتح قره‌گمرک ترکیه اخراج شده، به عنوان جایگزین او منصوب کند.

پیرلو پیش از این هدایت یوونتوس را برعهده داشت اما همراه با بیانکونری هم نتوانست موفقیتی کسب کند اما پیولی سال گذشته میلان را برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۱ به مقام قهرمانی سری آ رسانده بود.

پیرلو چند سال قبل درباره مالدینی گفته بود: پائولو بهترین بازیکنی است که با هم‌تیمی بوده‌ام. او بخشی از وجود من است.

رسانه ایتالیایی نوشته اخراج مالدینی، ایده او ناکام گذاشت و پیولی حالا بخش اصلی پروژه کاردیناله در میلان را تشکیل داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس