کد خبر 1496139
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
داستان تکراری در فوتسال ایران؛ خودزنی به سبک مدیران آلومینیوم اراک

مدیران باشگاه آلومینیوم اراک تغییراتی در تیم فوتسال خود به وجود آوردند که باعث ناراحتی هواداران‌شان شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتسال آلومینیوم اراک در هفته گذشته موفق شد با برتری مقابل حریف خود به لیگ برتر فوتسال صعود کند تا مانند تیم فوتبالش، کار خود را در بالاترین سطح یک رشته ادامه دهد.

این تیم تحت هدایت مسعود کیانفر موفق به صعود به لیگ برتر شد اما به یکباره بعد از صعود این تیم، مدیران آلومینیوم تصمیم به کنار گذاشتن او گرفتند. مدیران آلومینیوم در ابتدا نام سه مربی که کیانفر هم در بین آن‌ها بود را مطرح کردند و چندی بعد خبر از توافق با رضا کردی دادند؛ اتفاقی که باعث شد هواداران این تیم اراکی به آن واکنش منفی داشته باشند.

رضا کردی سال گذشته هم به همین شکل سکان هدایت تیم تازه لیگ برتری شده قند کاترین آمل را بر عهده گرفت و هفته پنجم بعد پس از کسب نتایج ضعیف این سمت کنار رفت و حالا مدیران آلومینیوم همین داستان را دوباره تکرار کردند و سرمربی تیمی که آن‌ها را به لیگ رسانده را از سمتش کنار زدند.

البته در این میان رابطه دوستی محمد رجائیان مدیرعامل آلومینیوم و کردی نیز قابل توجه است. این دو نفر از زمان گذشته با یکدیگر رابطه دوستی دارند و حالا این رابطه در یک تیم فوتسال ادامه پیدا کرده است.

بدون شک مدیران تیم فوتسال آلومینیوم اراک این حق را دارند تا بعد از پایان یک فصل، سرمربی خود را تغییر دهند اما این کار باید اصولی انجام شود. تیمی که با یک مربی کار خود را شروع کرده و آن مربی هم توانسته تیمش را به خوبی به لیگ برتر برساند، بدون تردید می‌تواند در لیگ برتر هم با تیمی که آماده کرده، نتایج لازم را بگیرد چرا که کادرفنی یک سال با بازیکنان خود در یک تورنمنت حضور داشته و هماهنگی و شناخت بهتری نسبت به آن‌ها دارد. حالا با آمدن کردی، از بازیکنانی که در تیم آلومینیوم حضور داشتند و توانستند تیمشان را به لیگ برتر بیاورند، تنها چند بازیکن کمتر از تعداد انگشتان یک دست باقی مانده و باشگاه به دیگر بازیکنان اعلام کرده که به آن‌ها نیاز ندارد.

این تغییر به یکباره قطعا کار را برای ساختن یک تیم منسجم سخت می‌کند و این اتفاق می‌تواند به سقوط دوباره آلومینیوم به لیگ یک منجر شود. سقوطی که در ادامه می‌تواند مدیران را از تیمداری در فوتسال پشیمان کند؛ اتفاقی که فوتسال‌دوستان چندین مورد از آن را در ذهن خود سراغ دارند.

حال باید دید واکنش مدیران آلومینیوم اراک به ناراحتی هواداران در خصوص وضعیت تیم فوتسال ایرالکو چیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس