کد خبر 1496057
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
زمان فعالیت مترو و اتوبوس در تهران تغییر کرد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.

به گزارش مشرق، سیما بدرقه با اشاره به آمادگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای خدمات‌رسانی ناوگان حمل و عمومی همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات از نیمه دوم خرداد (۱۶ خرداد) اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه دولت به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق در فصل گرما و شروع به کار ادارات از ساعت ۶ صبح، زمان خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز برای رفاه حال شهروندان افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: به همین منظور، سرویس‌دهی در خطوط مترو تهران و حومه نیز از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی‌السابق ساعت ۲۲ خواهد بود.

بدرقه تأکید کرد: فعالیت خطوط متروی تهران از ۱۶ خرداد تا نیمه شهریور، در روزهای پنجشنبه از ساعت ۵ و نیم صبح و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۶ صبح آغاز خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: خطوط اتوبوسرانی نیز از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح کار خود را آغاز خواهند کرد و فعالیت خطوط بی‌آرتی نیز همچون گذشته ۲۴ ساعته است. به طوری که اتوبوس‌های این خطوط به صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    مرتو دبگه چی هست؟ در بیابان ما این چیزها نیست
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    0 0
    چرا مترو تا 12 شب به کار نیست که ملت دیگه با خیال راحت بدون ماشین بیان بیرون؟!! این همه آدم بیکار.. از ساعت 5 یا 6 عصر به بعد شیفت عوض بشه تا خسته نشن... مردمم با خیال راحت بدون ماشین بیان بیرون......................... این فعالیت ممکنه برای مترو پر هزینه به نظر بیاد.... اما هزینه ها و خطرات جانبی را برای مردم بسیار کاهش میده....!! (در مورد همه شهرهایی که دارای خطوط مترو هستن)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس