کد خبر 1495816
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

به گزارش مشرق، یکی از کاربران فضای مجازی در واکنش به خبری مبنی بر ساخت سریال جدید صهیونیست ها درباره سردار سلیمانی با نام «اشباح بیروت» که محصوص مشترک آمریکا و اسرائیل درباره حاج قاسم است، در توئیتی نوشت:

مقام معظم رهبری:

«اگر حقایق را روایت نکنید دشمن با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند»

شیاطین سریال ساختن درباره حاج قاسم ایران، که حاجیمونو تحریف کنن!

مسئولان چی؟ چیکارا کردن در روایت حقایق؟

طبق معمول هیچیه هیچی!

مسئولان دقیقا درباره حاج قاسم چه کاری انجام دادند؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    15 3
    مسولان همیشه پرمدعا و منفعل بوده اند متاسفانه فاسد و خائن هم هستند
    • IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      2 0
      فقط میگن اشراف داریم!!!
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    8 3
    هیچی !!!! هیچی!!!!! هیچی هیچی هیچی هیچییییییییییی!!!!!!!!!! اصلا کاری کردند؟!!!! شاید فکر میکنند مردم هم یادشان برود حاج قاسمی بوده اما بدانند حاج قاسم در دل مردم ایران اسلامی بوده و هست و خواهد ماند ، مانند مولایش آقا ابا عبد الله الحسین علیه السلام.مسئولان فرهنگی و صدا و سیما هم خواب تشریف دارند !!! فقط فیلمهای سرقت و کلاهبرداری کشورهای دیگر و تبلیغات مزخرف محصولات بنجل در تلویزیون پخش میکنند . خدائیش شبکه خانگی هم که از دست رفته و شده محل نمایش فیلمهای اکثرا خشن و کم محتوا و بی هویت . یک نگاه بیاندازید داخل فیلیمو با برنامه و مسابقه صداتو . من فقط توانستم 5 دقیقه اش را تحمل کنم . یک شرکت کننده داشت به اسم دلقک با کلاه گیس رنگین کمان !!! و حرکاتی شبیه رقص باله !!!!!!!!. کلا مزخرف!!!!!!!!!!! تازه اسپانسرش هم یک شرکت پشتیبانی مثلا بیمه ایرانی است؟!!!!!!!!خداوندا چه خبره ؟!!!! الله اعلم
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    7 3
    عکس حاج قاسم رو بیشتر و بزرگتر از عکس امام و رهبری به دیوار اتاقشون زده اند و برعکس ایشون عمل می کنند. محل کار من در سازمان تامین اجتماعی که اینطوره بقیه جا ها رو نمیدونم.
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 0
    برخی مسئولین سرشون با آمریکا و صهونیسم تو یه آخوره بخاطر همینه که مرتب ضربه خوردیم از غرب با تصمیمات فاجعه بار. اگر کارشون درست بود به تحلیل خودشون که تحریم فقط 20% تاثیر منفی داره، باید حداقل به اندازه 80% که 100% دست ماست پیشرفت میکردیم که نکردیم، تازه باید اون 20% هم تا حدی خنثی میکردیم که تو هیچکدوم موفق نبودیم و فقط مشغول رجز خوانی و شعار دادن هستیم چون در همین حد باقی موندیم، به جای عمل وعده و شعار دادن کارمون شده و مردم خر فرض میکنیم.
  • کیایی IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    8 0
    باز خدا کنه هیچ کاری انجام ندن. داود منفرد رو آورده بودن برنامه تلویزیونی می گفتند: توی تست گریم خیلی شبیه حاج قاسم میشه!! فکرشو بکن!!!
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    2 0
    چراغی را که ایزد بر فروزد هر ان کس پف کند ریشش بسوزد این سنت خداست البته یهودی عادت دارند به این کارها وقتی به پیامبران خودشون رحم نمیکنند چه انتظار ی دارین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس