کد خبر 1493901
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لایحه عفاف و حجاب هنوز در دولت است و قطعا هروقت لایحه نهایی به مجلس شورای اسلامی بیاید به صورت دو فوریتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص لایحه عفاف و حجاب ظاهراً دولت می‌خواهد یکسری اصلاحات و انتقاداتی که مورد نظر مردم بوده را در این لایحه اعمال کند چرا که ایرادات جدی به این لایحه وارد است. لایحه عفاف و حجاب از سوی قوه قضائیه تنظیم شده اما از سوی دلسوزان نظام و عموم مردم انتقادها و نقدهای به حقی به آن وارد است.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون انتظار می‌رود رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحی برای اذهان عمومی پیرامون این موضوع ارائه کند. شما در نزد مقام معظم رهبری قول دادید تا لایحه عفاف و حجاب به صورت فوری در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد. با این اوصاف اکنون این امکان وجود دارد که آیا لایحه عفاف و حجاب به دولت باز می‌گردد تا اصلاحات در آن صورت گیرد یا همین جا در مجلس شورای اسلامی نقدهای به حق مردم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد؟ در این لایحه دست بسیج بسته شده است و خیلی با بی‌حجابان و قانون‌شکنان مماشات شده است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر نماینده خمینی شهر اظهار کرد: لایحه عفاف و حجاب از سوی قوه قضائیه تنظیم شده و طبق قانون به دولت رفته است، دولت نیز در حال بررسی و رسیدگی به این لایحه است. اکنون نیز دولت در نظر دارد که آن را اصلاح کند ما نیز در مجلس شورای اسلامی تا زمانی که لایحه نهایی به دست ما نرسد نمی‌توانیم آن را اعلام وصول کنیم. عده‌ای می‌گوید چرا مجلس شورای اسلامی کاری نکرده است. هنوز لایحه در دست دولت است و بررسی آن در دولت ادامه دارد هر موقع این لایحه به مجلس بیاید حتماً در مجلس اعلام وصول شده و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • ایران IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    5 6
    ای کاش انقدر که وقت و سرمایه برای عفاف هزینه شده یک صدمش برای رفا مردم هزینه میشد
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      6 0
      اگه در زمینه حجاب و عفاف وقت و هزینه نذاریم آثار و عواقب این جرم یعنی تجاوزها، طلاقها، فرزندان طلاق، مجرد موندن جوانان، افزایش زندانیان و طبعا هزینه های اداره زندانها، آلودگی و ساد نوجوانان و جوانان،.... و هزاران بلا و بدبختی دیگه هزینه کنیم پس تو یا خیلی نادانی که این حرف رو میزنی یا مزدور و اجیر شده ای برای حمله به حجاب
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      0 0
      زر مفت نزن جلوی جولان هرزگی میگیریم
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      0 2
      مردم رفاه داشتن حجاب نداشتن
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      8 0
      مردم رفاه نداشتن حجاب داشتن، مرفهین جامعه اکثرا لخت و عور هستند جز معدودی خانواده های اصیل در محلات اصیل که حجاب جزو ذاتشان شده است بقیه مرفهین نه دین دارن نه حجاب
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    4 0
    رفاه خوب است اما اگر آرامش نداشته باشی مثلش شبیه خوردن غذای مراسم ترحیم عزیزت در ظرف طلا ست. حجاب که بره دیگه ارامش روانی جامعه و خانواده هم خواهد رفت. آژیر خطر برای بی حجابی و عیاشی و طلاق و فرزند طلاق به صدا در امده واقعا متوجه نیستین ؟ هزاران دختر در خطر بی ناموس شدن است هزاران زن و مرد در حال تبدیل سوشال فرند به سکشوال فرند و طلاق گرفتن هستن هزاران کودک در خطر تبدیل شدن به فرزند طلاق هستن چرا نمی فهمی ؟ نمی دانم چرا برای یک عده از کل وجود انسان، فقط معده و روده مهم است.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    3 0
    در یکی از کشورهای خارجی، اگر مشروبی در ماشین داشته باشی که فقط در بطری باز شده باشه شما جریمه می شوی با این استدلال که راننده " قصد داشت " مشروب بخورد" اونوقت در اینجا طرف عملا بی حجاب شده و دهن کجی کرده به قانون ، اونوقت میگن پیامک می فرستیم.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    6 1
    نادیده گرفتن بی حجابی برای بار اول یعنی" اعطای حق قانونی یکبار بی حجابی و تشویق به امتحان کردن بی حجابی "
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    5 1
    اگر به مردم گفته شود که اگر از چراغ قرمز عبور کنند برای بار اول پیامک اخطار خواهد امد به نظرتان مردم (مخصوصا انها که همانند بی حجهابها به حق و انچه بر سر دیگران می اید اهمیتی قائل نیستند)، تشویق به عبور از چراغ قرمز نخواهند شد؟؟
  • ارش IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    4 0
    حجابب فقطط چادر مانتوو شروع بیحجابی هست مرگ بر بی حجاب و بد حجاب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس