کد خبر 1492541
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
ادعاهای مقام صهیونیست درباره برنامه هسته‌ای ایران

رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن طرح این ادعا که غنی‌سازی ۹۰ درصدی ایران برای کل جهان خط قرمز است، گفت: تل آویو در به تعویق انداختن برنامه هسته‌ای ایران موفق عمل کرده است.

به گزارش مشرق، رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی درباره برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد: ما زمان را از دست نداده و در به تعویق انداختن برنامه هسته‌ای ایران موفق عمل کرده‌ایم.

«تساحی هنگبی» ضمن تکرار ادعاهای دیگر مقامات رژیم صهیونیستی از جمله وزیر جنگ این رژیم، در ادامه افزود: غنی‌سازی ۹۰ درصدی ایران، برای همه جهان خط قرمز است.

وی افزود: بنیامین نتانیاهو در صورتی که هیچ راهی باقی نماند، به حمایت (آمریکا) برای حمله به مراکز هسته‌ای ایران دست خواهد یافت.

این مقام صهیونیست همچنین گفت: آمریکا بر این باور است که راه حل دیپلماتیک برای منصرف کردن ایران از پروژه هسته‌ای این کشور کارساز است، ولی تل آویو در این خصوص شک دارد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در کنفرانس امنیتی «هرتزلیا» مدعی شد که ایران برای ایجاد «پایگاه‌های تروریستی شناور در فضای دریایی خاورمیانه» تلاش و کشتی‌های تجاری را به کشتی‌های نظامی تبدیل می‌کند.

این مقام صهیونیست همچنین خواستار اتخاذ یک سیاست هماهنگ و برنامه‌ریزی شده در مقابله با توان و برنامه‌های ایران در حوزه دریاها شد و راه‌های مقابله با ادعای تهدید هسته‌ای ایران و همچنین فعالیت‌های جمهوری اسلامی در سراسر منطقه را تشریح کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    خوبه کاملا مواضعمان در ایجاد صنعت هسته ایی صلح آمیز به رسمیت شناخته شده است حتی برای ناوها و زیردریایی های هسته ایمان داریم میریم برای همجوشی هسته ایی این زبان اقتدار و قدرت که صحبت میکنه آااایییی نفس کش ....
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس