کد خبر 1490180
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
رسانه صهیونیستی: سربازان اسرائیلی جلیقه ضدگلوله ندارند

روزنامه صهیونیستی از کمبود جلیقه و سایر تجهیزات برای نظامیان رژیم اشغالگر، به عنوان بحرانی جدید در ارتش این رژیم خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه «اسرائیل هیوم» در گزارشی نوشت نظامیان رژیم صهیونیستی که این روزها در منطقه کرانه باختری مستقر هستند، ادعا می‌کنند چند بار بدون جلیقه‌های محافظ و دیگر تجهیزات به میدان عملیات اعزام شده‌اند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، این روزنامه عبری می‌نویسد پس از بررسی این خبر و پرس‌وجو درباره آن مشخص شد که کمبود جلیقه‌های حفاظتی نه تنها در کرانه باختری، بلکه در بسیاری از یگان‌ها و نیروهای ارتش اسرائیل وجود دارد.

به گفته منابع این روزنامه صهیونیست، قرار بوده تا کسانی از تیپ‌های دیگر نظامی مثل چتربازان و هدایتگران خودروهای زرهی، تجهیزات نظامی شخصی خود از جمله جلیقه‌های حفاظتی را در اختیار سربازان قرار دهند.

اسرائیل هیوم در پایان گزارش خود افزود: اما اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد حتی در گردان‌های نظامی دیگر که قرار است در زمان جنگ از خطوط دشمن عبور کنند، کمبود شدیدی از تجهیزات وجود دارد.

رسانه‌های صهیونیست پیش‌تر گزارش داده بودند از ابتدای امسال تاکنون ۶۰درصد ارتش و همه گردان‌ها، لشکرها و تانک‌هایش در کرانه باختری مستقر هستند اما باز هم نمی‌توانند به سربازان امنیت بدهند.

روزنامه عبری‌زبان «معاریو» ماه گذشته اعلام کرده بود تل‌آویو شاهد تهدیدات فزاینده است؛ ابعاد این تهدیدات به جایی رسیده که قبلاً کسی نمی‌دانسته است. آمادگی عملیاتی ارتش و جبهه داخلی برای جنگ بعدی مدام در حال تضعیف شدن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس