۳ مسافرکش سارق به عنف و ۲ مالخر در شهریار دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری سه سارق به عنف تحت عنوان مسافرکش و دو مالخر با بیش از ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ فضل اله سواری پور بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تحت عنوان مسافرکش در شهرستان شهریار، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته، در نهایت سه سارق حرفه ای را شناسایی و متهمان با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه به صورت جداگانه و ضربتی در شهریار و پرند دستگیر و در بازرسی از محل اختفا متهمان، سه دستگاه موبایل، سه عدد ساعت مچی زنانه و دو جفت پلاک سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به بیش از ۱۵ فقره سرقت به عنف طلاجات و… در شهریار و پرند و تهران بزرگ اقرار کردند.

سواری پور در پایان با اشاره به دستگیری ۲ مال خر در این خصوص و تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست، حتماً از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از همراه داشتن لوازم گران قیمت مانند طلا و جواهرات در کنار خود جدا خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    1 0
    مسافرکش ها و موتورهای تهران جمع بشن نصف مشکلات مملکت حل میشه ... مصرف بالای سوخت ، آلودگی صوتی ، ترافیک ، فاجعه فاصله فرهنگی ، زورگیری و سرقت ، ولگردی با ماشین ، ماشین خوابی و .‌‌..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس