کد خبر 1489118
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
بورس نمایه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش ۶۳ هزار و ۶۶۶ واحد همراه شد.

به گزارش مشرق، امروز هم شاخص کل در یک روند ریزشی قرار گرفت بگونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با کاهش ۶۳ هزار و ۶۶۶ واحد به رقم ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۴۶ واحد رسید.

همچنین شاخص هموزن با کاهش ۲۹ هزار و ۹۰۰ واحد به رقم ۷۳۴ هزار و ۸۵۲ واحد رسید.ارزش روز بازار که ناشی از ارزش شرکت‌های حاضر در بورس است به بیش از ۸ میلیون و ۳۸۳ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۱۸ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۷۸۹ هزار معامله و به ارزش ۱۱ هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

همه شاخص‌های بورس امروز قرمز شدند بگونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی ۲.۸ درصد کاهش یافتند. این دو شاخص با معیار هموزن ۳.۹ درصد افت کردند. شاخص آزاد شناور ۲.۶ درصد کاهش یافت، شاخص بازار اول بورس ۳ درصد افت کرد و شاخص بازار دوم بورس ۲.۴ درصد افت کرد.

نمادهایی که در روزهای گذشته شاخص‌ساز بودند امروز بیشترین اثر کاهشی را از خود به جای گذاشتند که شامل فولاد مبارکه، ملی‌مس، هلدینگ معدنی خاورمیانه، شستا، مپنا، ایران‌خودرو و بانک پاسارگاد بوده‌اند.

ریزش سنگین شاخص بورس +نقشه

در فرابورس ایران هم شاخص کل امروز با ۹۶۴ واحد کاهش به رقم ۲۷ هزار و ۸۶۰ واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و ۵۵۰ هزار میلیارد تومان رسید.ارزش بازار پایه فرابورس به ۸۴۱ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۵.۸ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۳۳۱ هزار معامله و به ارزش ۲۷ هزار و ۲۳۹ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

نمادهای مالی سپهر صادرات، آریاساسول، ایران‌خودرو دیزل، پتروشیمی زاگرس، جهان‌فولاد سیرجان، فولاد غدیر ایرانیان و صبا تأمین به ترتیب بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را از خود به جای گذاشته‌اند.

ریزش سنگین شاخص بورس +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    برباعث و بانیان لعنت
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    یک قمار خانمانسوز در یک کازینوی 6 دانگ
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    این بود حمایتی که دولت میخواست از بورس بکنه همه سهام تا 30 درصد ریزش قیمت داشتن تا حالا هر چی اعتماد به بورس برگشته بود پودر کردن
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    سال ۹۹ داره تکرار میشه . حتی بدتر ... 5 روز 30 درصد ریزش
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    بودجه را روی نوسانگیری بسته اند وگرنه چنین ریزشی در جنگ جهانی هم ممکن نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس