قلعه‌نویی دنبال تشکر از کی‌روش بود اما او را ندید

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص سمینار فیفا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی، عضو هیات رئیسه و مدیرفنی فدراسیون فوتبال درمورد برگزاری سمینار جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر اظهار کرد: این کلاس دو روزه بود و عصر روز گذشته به پایان رسید. کلاس مربوط به آنالیز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در سه بخش برگزار شد.

دیدار با ساوت‌گیت، دشان و کلینزمن در قطر

وی ادامه داد: این کلاس در سه بخش فنی، داوری و تکنولوژی برگزار شد و بیشتر مرتبط به اتفاقات بعد از بازی‌های جام جهانی بود. آرسن ونگر، رئیس توسعه فوتبال فیفا است و چند چهره سرشناس مانند کلینزمن، ژورکائف و «چا دو ری» (مدافع سابق کره جنوبی) مسئول آنالیز این بازی‌ها بودند. در این کلاس سرمربیان و مدیران فنی بسیاری از تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی حضور داشتند. جدا از عکس‌هایی که از دیدار ما با لیونل اسکالونی و اینفانتینو منتشر شد، با گرت ساوت گیت، دیدیه دشان، هانسی فلیک، یورگن کلینزمن، هاجیمه موریاسو و گراهام آرنولد هم دیدارهایی داشتیم.

بیشتر بخوانید:

۱۵ میلیون دلار در انتظار شاگردان قلعه‌نویی

قلعه‌نویی به دنبال تشکر از کی‌روش

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد اینکه آیا در جریان این سمینار با کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران و فعلی قطر هم دیدار داشتند، گفت: کی‌روش با وجود حضور در دوحه به آن شکل در کلاس حضور نداشت اما دقایقی با دستیارش صحبت کردیم. حتی امیر قلعه‌نویی به این فرد گفت کی‌روش کجا است که او را ببینیم و از وی بابت زحماتش برای فوتبال ایران تشکر کنیم. البته در اولین ساعت روز اول کلاس من از راه دور دیدم روی یک صندلی نشسته اما فرصت نشد با هم دیدار کنیم.

قلعه‌نویی دنبال تشکر از کی‌روش بود اما او را ندید

ماجدی درباره پیش‌بینی‌اش از قرعه کشی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ بیان کرد: مزایای تیم ما این است که در سید یک قرار داریم و تیم‌های قوی مانند قطر، کره‌جنوبی، ژاپن و استرالیا در این مرحله به ما برخورد نمی‌کنند. در مسابقات کشتی قرعه‌کشی یک تاکتیک است و قرعه خوب مسیر رسیدن به فینال مسابقات را راحت‌تر می‌کند. سرمربی ژاپن در قرعه‌کشی جام‌جهانی کنار من نشسته بود و وقتی ژاپن با اسپانیا و آلمان همگروه شد مربی این تیم لبخندی زد و گفت کار سخت شد ولی باید کار کرد تا به موفقیت رسید. الان هم اعتقاد دارم تیم ملی باید قدرت خودش را به همگان در آسیا نشان دهد. بعد از قرعه کشی مسابقات است که تاکتیک و استراژی مربیان مشخص می‌شود.

واکنش ونگر به وضعیت آرسنال و آرتتا

عضو هیات رئیسه در خصوص دیدار با آرسن ونگر و تماشای بازی آرسنال و نیوکاسل به همراه این مربی فرانسوی نیز توضیح داد: ونگر ۲۲ سال سرمربی آرسنال بود و جالب است بدانید با شور و علاقه خاصی بازی آرسنال را تماشا می‌کرد. از ونگر پرسیدم به نظرش مربی آرسنال جوان نیست؟ که به ما اعلام کرد از نظر سنی تجربه خوبی دارد اما فصل گذشته اشتباهاتی داشته است.

دنیا به دنبال توسعه و آموزش است، ما به فکر بیانیه‌نویسی

وی در خصوص بیانیه‌نویسی تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران گفت: وقتی در این کلاس حضور داشتم نگاه فوتبالی‌ها را که می‌دیدم برایم جالب بود که دغدغه افراد حاضر ارتقا و آوزش فوتبال و رشد مربیان بود. آنها تاکید داشتند که مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود ولی ما در ایران دنبال بیانیه‌نویسی هستیم.جالب است بدانید اینفانتینو در این سمینار نزدیک به ۱۵ دقیقه صحبت کرد و در همین مدت ۱۵ بار گفت از تمام مربیان و چهره‌های فوتبالی می‌خواهم نگذارند افراد غیرفوتبالی در این رشته وارد شوند و در آن ۹۰ دقیقه فوتبال فقط به فوتبال و زیبایی آن فکر کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • من IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    این که همش دنبال عکس گرفتنه
  • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    خفه شوید. مربیان بیکفایت و بیلیاقت ایرانی که ارزشی برای پیشرفت فوتبال ایران نداشتند و همواره زیر اب کیروش -بهترین مربی تاریخی تیم ملی فوتبال ایران که با سیستم خود نام ایران را در فوتبال جهان زبانزد کرد را میزدند امروز به ارزوی خود رسیدند. من این افراد را دشمنان فوتبال ایران میدانم. ملت ایران باید چشم و گوشش را باز کند چون این افراد که من انها را خاعن به فوتبال ایران و منافع مملکت میدانم شروع کرده اند با سخنهایی که ایران نمیتواند ببرد چون استرالیا کره و... سرمایه گزاری در فوتبالشان کردهاند. این دوروها و انگلهای مملکت اکنون که قلعه نویی را بر تخت نهاده اند و میدانند که او کفایتی ندارد با اذعان این سخنان خود را از او جدا میکنند چون میدانند او بزودی جایزه نتایج را دریافت خواهد کرد. اما این دو روهای کارشناس فوتبال اکنون میخواهند از دورویی خود لقمه نانی پیدا کنند. لعنت خدا و ملت بر هر کسی که منافع ملت را به منافع خود میفروشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس