کد خبر 1485382
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲

به گزارش مشرق، کوشکی فعال رسانه و استاد دانشگاه در کانال شخصی اش نوشت :

طی ۴ روز اخیر ۴ نفر ( شهید سلیمانی ، شهید الداغی ، شهید شهرکی و همسرش) در نقاط مختلف کشور توسط اشرار ، اراذل و اوباش و ضدانقلاب به شهادت رسیده و چند روحانی هم هدف حملات مرگبار قرار گرفته و به شدت مجروح شده اند!

هر چند اینجا «غرب وحشی» نیست اما مدتهاست که قاتلین و مجرمین در آن احساس راحتی و امنیت می کنند چون می دانند تیغ عدالت دیگر برنده نیست و قانون حرمتی ندارد و حق با قانون شکنان است!!

حدود ۶ ماه از شهادت آرمان و روح الله عجمیان می گذرد و قاتلان آنها هنوز نفس می کشند و بعضی ها هم دنبال گرفتن عفو و نجات این جنایت کاران از مجازاتند !

همین چند روز پیش بود که حکم اعدام تعدادی از مجرمان به حبس تبدیل شد!

مدتهاست که نقض آشکار و علنی قوانین و اهانت به احکام شرع به سادگی آب خوردن شده و مجرمان با افتخار جرمشان را در فضای مجازی ولنگار به نمایش گذاشته و قانون و حاکمیت و ارزشهای آن را به ریشخند و تمسخر می گیرند ( از بی حجابی و روابط نامشروع و عرق خوری گرفته تا اهانت و ضرب و جرح طلاب و توهین به مقدسات و ...) چون یقین دارند کسی گریبان آنها را نمی گیرد و مجازاتی در کار نیست و اگر هم بگیر و ببندی باشد بیشتر به شوخی شبیه است تا مجازات و ...( صحنه های خروج دختران آشوبگر از زندان بدون حجاب و گستاخی و جسارت آنها در همان لحظات اول آزادی و اصرار آنها به ادامه قانون شکنی در چند ماه اخیر یا جسارت اهالی منکر در ماجرای باغ شازده کرمان یا گستاخی گله موتور سواران بی حجاب در خیابانهای تهران ،نمونه هایی کوچک از این موردند .)

بی حرمت شدن قانون و به دنبال آن، گستاخی بیش از حد جنایت کاران نتیجه اهمال و کوتاهی مجریان قانون در دولت و قوه قضائیه است!

وقتی مسئولان برای پاک کردن سوابق هنرمندان مجرم و دادن عفو به آشوبگران با هم مسابقه می دهند و قانون شکنان هر چه گستاخ تر باشند نزد مسئولان محترم تر و عزیزتر می شوند ( رفتار مدیران مملکت با فوتبالیستهای اهل فساد و فحشا و آشوبگر یا تحویل گرفتن دختران ورزشکار که مرتکب کشف حجاب شده بودند و...) نتیجه چه می تواند باشد جز ریخته شدن خون جوانان بی گناه و غیرتمند؟

در این میان نقش فضای مجازی بی قانون در تشویق مجرمان و تبدیل نوجوانان و جوانان مملکت به مجرمان گستاخ و جسور را نباید نادیده گرفت! چرا که صهیونیستها ، منافقین ، تجزیه طلبها ، اشرار و اوباش بوسیله این عرصه بی در و پیکر تا توانسته اند نوجوانان و جوانان را به ارتکاب جرم و نقض قانون تشویق و قانون شکنی را به ارزش و افتخار تبدیل کرده اند تا جایی که فریب خوردگان این عرصه برای قانون شکنی با هم رقابت می کنند!

و البته سهم مذهبی نماهای حامی منکر که برای دفاع از مجرمان و اهالی فسق و فجور ، گریبان چاک کرده و حنجره پاره می کنند را هم نباید نادیده گرفت! جماعتی احمق یا نفوذی که کارشان ماله کشی خباثت اهل معصیت است و تهاجم به دینداران اهل غیرت و مدتهاست که سوزن شان روی کار فرهنگی گیر کرده و در دفاع از قانون شکنان وقیح، دست هرشیطانی را از پشت بسته اند!

آقایان اژه ای و رئیسی!

چند جوان دیگر باید مظلومانه پرپر شوند ، چند خانواده دیگر باید داغ جوان ببینند ، چند فرزند دیگر باید طعم یتیمی بچشند تا شما و قوای تحت امرتان مقابله با قانون شکنی و دفاع از امنیت جامعه را جدی بگیرید، تساهل و تسامح در برخورد با جانیان و مجرمان را کنار بگذارید و منافع اکثریت غالب جامعه را بر هوا و هوس مشتی قانون شکن ترجیح دهید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • س، ن IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ای قربون دهنت ، دمت گرم 👏👏👏👏👏👏 واقعا این جماعت نباید مورد عفو قرار بگیرند
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    2 0
    بنظرم مدافعین نظام زیادی دارن نجابت و سکوت به خرج میدن و اصولا لطف که از حد بگذرد نادان خیال بد کند
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    ناراحتی برو کره شمالی.
  • رضا IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    کو گوش شنوا!!!!!
  • ح IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    2 1
    وضعیت این روزای ایران رو میبینی یاد فیلم لوک خوش شانس می افتی واقعا هرکی هرکه رو میکشه راحت!!
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      1 0
      چقدرم اینجوریه خخخ
  • سید IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    جناب اژه ای به سبب داشتن رأفت بیش از حد نیاز و نداشتن قاطعیت در سرکوب مجرمان چندان مناسب منصب کنونیش نیست و شاهد آن هم افزایش انواع جرائم و ناامنی در طی دوره تصدی گری ایشان در سمت اخیرش است!
  • هادی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    جمهوری اسلامی به دست خودش قانون رو بی اعتبار میکنه. اسمش هم میذاره عفو و رافت اسلامی. نه برادر کاری که تو میکنی خیانت به قانون و کشوره
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بی حجابان و معتادان را به کمپ هایی در جنوب کشور تبعید کنید.
  • FR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    دولت متاسفانه در تله سختی گرفتار شده است
  • علیرضا IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آقای کوشکی گل گفتی .........کی هست که گوش کنه
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    دونفر از عوامل اعدام شهید عجمیان اعدام شدن تو این چند وقت هم خیلی‌ها اعدام شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس