کد خبر 1484986
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
هتاکی شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی

ده‌ها شهرک نشین صهیونیست امروز یکشنبه تحت حمایت نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی تعرض کردند و در محوطه های مختلف آن پرسه‌زنی کردند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ده ها شهرک نشین صهیونیست امروز یکشنبه تحت حمایت نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی تعرض کردند.

اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که شهرک نشینان اشغالگر تحت رهبری یهودا گلیک صهیونیست افراطی به مسجد الاقصی یورش برده و در محوطه های مختلف آن اقدام به پرسه‌زنی کردند.

صهیونیست‌ها در جریان یورش به مسجد الاقصی مناسک تلمودی را برگزار کردند.

در همین حال پلیس رژیم صهیونیستی محدودیت‌های زیادی در شهر قدس به ویژه بخش قدیمی این شهر برای ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی اعمال کرده بود.

این در حالی است که کمیته اسلامی - مسیحی حمایت از قدس اشغالی و اماکن مقدس، درباره توطئه رژیم صهیونیستی و اجرای آن از طریق «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم برای سیطره بر مصلای باب الرحمه و تبدیل آن به کنیسه به منظور تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی هشدار داد.

این کمیته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همه نشانه‌ها تأیید می‌کند که قسمت شرقی مسجد الاقصی از مصلای «باب الرحمه» در شمال تا مصلای «المروانی» در جنوب این مسجد در چارچوب طرح تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

کمیته حمایت از قدس و مقدسات، به رژیم صهیونیستی درباره خطرات و عواقب اجرای این توطئه و انفجار بی سابقه اوضاع در صورت اجرای آن هشدار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس