کد خبر 1484919
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
فریبا: استقلال تمرکزش را روی جام حذفی بگذارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که چون این تیم شانس کمی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد باید تمرکز خود را معطوف جام حذفی کند تا جام را به راحتی از دست ندهد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درباره پیروزی استقلال برابر پارس جنوبی در جام حذفی فوتبال اظهارکرد: استقلال برابر پارس جنوبی تیم آماده‌ای نبود و سستی در بازیکنان آن کاملا مشهود بود. اگر چه بعد از ۱۲۰ دقیقه توانست این تیم را شکست دهد اما با بازی‌ای که برابر این تیم داشت نشان داد که شانس کمی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

وی گفت: البته فوتبال امروز هیچ چیزی را نشان نمی‌دهد و باید منتظر ماند تا ببینیم پرسپولیس در چند بازی باقی‌مانده خود چه شرایطی را در لیگ برتر خواهد داشت. بازی ما نسبت به پرسپولیس و سپاهان سخت‌تر است، در حقیقت سه بازی حساس و مهم را برابر مس رفسنجان، تراکتور و صنعت نفت داریم که وضعیت قهرمان را در جدول مشخص می کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این که تمرکز اصلی استقلال باید روی جام حذفی باشد، خاطرنشان کرد: چون شانس کمی برای قهرمانی در لیگ برتر داریم باید تمرکز خود را معطوف جام حذفی کنیم تا جام را به راحتی از دست ندهیم.

فریبا درباره تیم پارس جنوبی خاطرنشان کرد: بازیکنان این تیم از نظر فنی همه یک سطح بودند. البته ارسال‌های ما درست نبود و بازیکنان پارس جنوبی با مهارت فردی خوبی که داشتند توانستند بازی بسیار خوبی را در ۱۲۰ دقیقه برابر استقلال به نمایش بگذارنند.

وی در پایان در خصوص دو اخطاره شدن سعید مهری در این بازی و غیبت او در نیمه نهایی جام حذفی، تصریح کرد: به نظر من نباید کارت می‌گرفت. درست است که مهری بازیکن تاثیرگذاری است اما فاصله بازیکنان این قدر زیاد نیست که با نبود او تیم استقلال متزلزل شود، بنابراین نگران نبودن او در نیمه نهایی جام حذفی نیستیم و امید زیادی به پیروزی در این جام داریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 0
    انشالله استقلال قهرمان هر دو جام خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس