کد خبر 1484806
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
قهرمان جهان دست به وزنه شد

دارنده مدال طلای پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان بعد از ماه‌ها مصدومیت تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک آغاز کرد.

به گزارش مشرق، سیدرسول معتمدی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و جهان با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود، از بازگشت به تمرینات خبر داد و نوشت: با کمک کادر فنی، سجاد انوشیروانی ریاست فدراسیون و کادر درمان بعد از حدود ۶ ماه تمریناتم را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های گزینشی المپیک آغاز می‌کنم.

معتمدی که یکی از پدیده‌های نوظهور وزنه‌برداری ایران و جهان در دسته ۱۰۲ کیلوگرم به شمار می‌رود امید اول فتح سکوی مدالی در المکپیک ۲۰۲۴ پاریس است. معتمدی در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۲۱ آسیا در ازبکستان، قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان در ازبکستان و قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا در منامه بحرین موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. وی سال گذشته (۱۴۰۱) و در هفته نخست لیگ برتر مصدوم و مسابقات قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان در کلمبیا و قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ جینجو کره‌جنوبی را از دست داد.

قهرمان جهان دست به وزنه شد

معتمدی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم برای رسیدن به مدال طلای المپیک ۲۰۲۴ پاریس باید با رضا دهدار، سهراب مرادی، روسلان نورالدین‌اف ازبک، فارس الباخ قطری، لسمن پارادز بحرینی و اریتم آنتروپوف قزاق رقابت کند.

قهرمان جهان دست به وزنه شد

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس