کد خبر 1484207
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
نمایش صلابت حسن یزدانی در مسابقات زاگرب

محبوبیت حسن یزدانی در ورزش ایران واقعیتی غیرقابل انکار است محبوبیتی که تنها بخشی از آن به مدال‌های قهرمانی این آزادکار برخواهد گشت.

به گزارش مشرق، حسن یزدانی ژنرال هشت ستاره ایران ضمن آنکه رکورد ۶۰ ساله جهان پهلوان تختی را در بخش مدالی شکست در بخش رسانه‌ای و جامعه ورزش ایران نیز محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد، محبوبیتی که از وی یک چهره شاخص و شناخته‌ شده در کشتی ایران و جهان ساخته است؛ اما راز محبوبیت خاص رسانه‌ای حسن یزدانی چیست و چرا سایر قهرمانان کشتی نمی‌توانند مانند دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در سطح کشور شناخته شده باشند؟

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگویی با اشاره به راز محبوبیت حسن یزدانی در ورزش ایران اظهار داشت: راز محبوبیت یزدانی را می‌شود از چند جنبه مختلف مورد بررسی قرار داد. نخست اینکه وی یکی از بزرگترین قهرمانان کشتی در ایران و جهان به شمار می‌رود. یزدانی با کسب هشت مدال طلا کار بزرگی در میان بزرگان کشتی جهان انجام داد. او می‌تواند مجموع مدال‌های جهان و المپیک خود را ۲ رقمی کند.

راز محبوبیت یزدانی فاش شد

دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی۲۰۰۱ قهرمانی جهان ادامه داد: در کنار مدال‌های رنگارنگی که یزدانی در کشتی جهان و المپیک کسب کرده، رفتار وی نیز در جامعه ما بسیار تاثیرگذار است. یزدانی به عنوان یک پهلوان با اخلاق، می‌تواند به الگوی خوبی برای ورزشکاران ایران تبدیل شود. رفتار و مرام پهلوانی یزدانی یکی دیگر از مهمترین دلایل محبوبیت وی در سطح جامعه است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی ایران این را هم افزود: در بعد رسانه‌ای حسن یزدانی یک تدبیر خوب را در دستور کار قرار داده و از ظرفیت فضای مجازی به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند. او به دنبال حاشیه در این فضا نیست بلکه تیم رسانه‌ای این قهرمان از فضای مجازی به بهترین شکل ممکن برای تولید محتوا در بخش ورزشی بهره خواهند گرفت و از شخصیت یزدانی به خوبی برندسازی کردند. امیدوارم دیگر کشتی‌گیران نیز با استفاده از ظرفیت فضای‌مجازی برندسازی لازم را از شخصیت خود انجام دهند. البته قهرمانان ما نباید خود را درگیر فضای مجازی کنند بلکه باید از متخصصان حوزه‌های مختلف استفاده کنند.

رنگرز با تمجید از تدبیر تیم یزدانی برای برندسازی از این قهرمان، گفت: برندسازی از شخصیت کشتی‌گیران می‌تواند به توسعه کشتی و فرهنگ پهلوانی در کشور کمک کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    6 3
    بهترين گزينه براي رياست فدراسيون كشتي يزداني است
    • موبین IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      1 0
      بذارید کار خودش رو انجام بده. قهرمانی و سپس مربیگری. بعدش زمان مدیریت است.
    • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      1 0
      موبین تو حرف نزن
  • من IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    اگه پدرش در کارهاش دخالت نکنه - در حلسه انتخاب رییس هییت کشتی مازندران دقیقا پشت سر یزدانی نشسته انگار بچه مهد کودکیه که باباش قدم به قدم باهاش راه میره - قطعا اومده بود که شرایطو ببینه و مزمزه کنه رای خودشو به یزدانیه اعلام کنه - یا للعجب همه باباهای قهرمانا در انتخابات فدراسیونها انقدر دخالت می کنند .
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    1 1
    حسن یزدانی در اغتشاش به طور ضمنی از اغتشاشطلبان وطنفروش دغل‌باز حمایت کرد قابل اعتمادنبست
    • جیم IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      1 0
      نمی دانم این جمله شما چقدر واقعیت دارد ولی بنده در کل به سلبریتی جماعت اعتماد و اعتقادی ندارم .حالا ممکنه تک و توک آدم حسابی هم پیدا بشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس