کشف مهمات آمریکایی در حمه حمص سوریه

هراس صهیونیست‌ها از خالی شدن انبار مهمات آمریکا در سرزمین اشغالی

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» امروز (پنجشنبه) در گزارشی نوشت که مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص خالی شدن انبار مهمات ایالات متحده در فلسطین اشغالی ابراز نگرانی کردند.

در این گزارش آمده است، مقامات رژیم صهیونیستی به واسطه تهدید یک جنگ چند جبهه‌ای در بحبوحه تشدید تنش‌ها میان رژیم صهیونیستی با حزب‌الله لبنان و گروههای مقاومت فلسطین، نگران خالی شدن انبار مهمات آمریکا در فلسطین اشغالی هستند.

یکی از وزرای سابق رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «این‌ها ذخایر تسلیحات دوران جنگ اسرائیل است».

مقامات آمریکایی تأیید کردند که انبارهای مهمات اضطراری در سرزمین اشغالی رو به اتمام است و معلوم نیست چه زمانی دوباره پر می شود.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که ایالات متحده مهمات ذخیره شده در این انبار را به اوکراین ارسال کرده تا با روسیه مقابله کند.

طبق این گزارش، این انبارهای تسلیحاتی که رسماً متعلق به ارتش ایالات متحده است، فقط برای استفاده توسط نیروهای آمریکایی در نظر گرفته شده است و مشمول مصونیت دیپلماتیک هستند.

با این حال، تفاهم غیررسمی بین تل‌آویو و واشنگتن وجود دارد مبنی بر اینکه انبارهای مستقر در فلسطین اشغالی می‌توانند توسط میزبانان در صورتیکه رژیم صهیونیستی در وضعیت اضطراری قرار گیرد مورد استفاده قرار گیرد.

تأخیر واشنگتن در تکمیل ذخایر انبار مهمات در سرزمین اشغالی در بحبوحه کمرنگ شدن حضور واشنگتن در غرب آسیا صورت می‌گیرد و در حالیکه واشنگتن بر حوزه‌های دیگر متمرکز شده است، متحدان این کشور از خود می‌پرسند که آیا می‌توانند همچنان مثل قبل به ایالات متحده تکیه کنند یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس