نشست مسکو درباره سوریه پس از انتخابات ترکیه برگزار می‌شود

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که نشست چهارجانبه مسکو درباره سوریه با حضور کشورهای روسیه، ایران، ترکیه و سوریه، پس از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که دور بعدی نشست چهارجانبه روسیه، ترکیه، ایران و سوریه در مسکو پس از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، «ابراهیم کالین» سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه افزود: نشست چهارجانبه بعدی در مسکو پس از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه برگزار می‌شود. دوستان ما در تلاش هستند تا تاریخ دیدار جدیدی را در مسکو تعیین کنند.

کالین همچنین تاکید کرد که روند نشست چهارجانبه مسکو باید بدون پیش شرط ادامه یابد.

این خبر در حالی است که «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه دیروز چهارشنبه گفت که کشورش با شرکت در نشست چهارجانبه در مسکو درباره سوریه به دنبال دستیابی هر چه سریع‌تر به صلح و ثبات در منطقه است و این دیدار را مثبت توصیف کرد.

همچنین وزارت دفاع روسیه نیز پیشتر گزارش داده بود که «سرگئی شویگو» با همتایان خود در سوریه، ترکیه و ایران در مسکو گفتگوهای چهارجانبه ای داشته است که به موضوعات تقویت امنیت در سوریه، مبارزه با تروریسم و عادی سازی روابط سوریه و ترکیه پرداخته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 3
    یعنی منتظر میشن تا عردوغان شرش کنده بشه بعد جلسه برگزار بشه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس