سردار حاجی زاده: ما به دنبال کشتن ترامپ و پمپئو هستیم

سردار امیرعلی حاجی‌زاده: به هر حال از تماشای فیلم «غریب» خیلی لذت بردم، چرا که کار بسیار ارزنده‌ای است. انشاء الله ملت ما این فیلم را تماشا کنند و لذت ببرند.

به گزارش مشرق، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فیلم سینمایی «غریب» بخوبی توانسته است قطعه بزرگی از تاریخ زخم خورده ایران و کردستان عزیز را به تصویر بکشد.

سردار حاجی‌زاده پس از تماشای فیلم «غریب» آن را اثری فاخر و ارزنده دانست و از سازندگان تشکر کرد.

او درباره این فیلم گفت: شخصیت شهید محمد بروجردی بخوبی در «غریب» معرفی شده است. با این حال کار بزرگتر فیلم روایت قطعه بزرگی از تاریخ زخم خورده ایران و کردستان عزیز است. برای نشان دادن این برهه از تاریخ به ملت عزیز ما و بویژه جوانان، روشی بهتر از فیلم‌های سینمایی وجود ندارد. از این رو، تاریخ واقعی همین فیلم «غریب» است که به خوبی در قالب یک اثر سینمایی بازتاب داده شده.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در ابتدای انقلاب، جنایات زیادی با هدایت جنایتکاران ِبیرون مرزها انجام شد و دشمنان تلاش کردند مردم ما را وادار به جنگ داخلی و تجزیه کشور کنند و برادر کشی راه بیندازند. با این حال خیلی‌ها از جمله شهید بروجردی و عزیزان دیگری مقابل این نقشه شوم ایستادند و طرح دشمن را نقش بر آب کردند.

وی با بیان این که امروز ما وارث یک کشور امن هستیم، گفت: باید این را بدانیم که دشمنان دست از سر کشور ما بر نخواهند داشت و بقایای آن‌ها همچانان در داخل و خارج علیه ایران تلاش می‌کنند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در پایان بیان کرد: به هر حال از تماشای فیلم «غریب» خیلی لذت بردم، چرا که کار بسیار ارزنده‌ای است. انشاء الله ملت ما این فیلم را تماشا کنند و لذت ببرند.

فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا گوشه‌ای از فرماندهی شهید محمد بروجردی را روایت می‌کند. سال ۱۳۵۸ با بالا گرفتن اختلافات گروه‌های مسلح سیاسی از جمله کومله و دموکرات و .... شهید بروجردی راهی غرب کشور شد و با شیوه خاص فرماندهی‌اش توانست آرامش را در این منطقه برقرار کند.

بابک حمیدیان، مهران احمدی، رحیم نوروزی، هژیر سام احمدی، پردیس پور عابدینی، محمد رسول صفری، سام کبودوند، حسام محمودی، مجید اسماعیلی و فرهاد قائمیان با حضور افتخاری: جعفر دهقان، سامیه لک، سمیرا کریمی و محمد بروجردی در «غریب» بازی کرده‌اند؛ «غریب» که از 24 اسفند روی پرده سینماها رفته، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با همکاری شرکت سینمایی نورتابان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • علیرضا IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    این موشک پاناسونیک چی شده
  • CA ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    خود حفاظت بانک کشتش! به داد اقتصاد مردم برسند دیگه ذله شده اند!!!!
    • ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      0 0
      گنده گویی کردی چون سوختی
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    داداش تو سوریه داریم کشته می دیم شما داری فیلم نگاه می کنی؟
    • ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      0 0
      سوختی حرامی درضمن زر نزن
  • علیرضا IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    7 18
    لذت بردى؟ باید از شهدا درس ایثار و شهادت ىاد گرفت نه اینکه از روش زندگى آنها لذت برد.
    • ناشناس IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      0 1
      ........
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 0
      هم لذت هم عبرت
    • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 0
      علت فروپاشی سینمای شوروی دولتی و سفارشی بودن آن بود. آمریکایی ها هم در فیلمهایشان صحنه های غلو آمیز دارند ولی معمولا نقدی هم به خودشان وارد میکنند. احسان محمد حسنی متولد 1359 است. 7 ساله بود که جنگ تمام شد. ولی چنان رفتار متکبرانه دارد که انگار سردار تمام عملیات بوده ! همیشه نگاهی تحقیر آمیز نسبت به همه دارد. تولیدات رسانه اوج باعث دردسرهای سیاسی بسیاری شده. از طرح های ضد تنظیم خانواده تا اوباما در لباس شمر ! مکانی که در آن هستند متعلق به دانشگاه تهران که آن هم به زور با قیمت مفت از مردم مصادره کرده ! بودجه عظیمش را وزارت اطلاعات و سپاه تامین میکنند. اگر بنیاد دعبل خزایی با بودجه میلیاردی یک ریال برای مردم خیر داشت لابد این یکی هم دارد.
    • US ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 1
      کی بهت گفت اینو بگی بابا جووون! شما نمیخواد به شهید زنده ما سردار حاجی زاده عزیز از این دست نصیحت ها بکنی... مطالعه روش زندگی شهدا هم عبرت داره هم لذت. مارایت الا جمیلا...
  • محمد IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    آقای سردار دوست داشتنی ، تا مادامی که ملت من در شرایط سختی هستند من هیچ لذتی نخواهم برد و تنها دغدغه من حل مشکل ملت عزیزم هست . موفق باشید
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    محمد حسین لطیفی (کارگردان فیلم) یه آدم حسابیه از یه خانواده اصیل و بافرهنگ. چند سال پیش تلویزیون از خانواده او دعوت کرده بود. ایشان یک مادر بافرهنگ و فرهیخته دارد. از چنان مادری چنین فرزند نجیبی باید. برخلاف سلبریتی های تازه بدوران رسیده و غربزده و دین ستیز که تا زانو تو کثافت و پارتی و روابط نامشروع و مواد افیونی غرق هستن عشق محمد حسین لطیفی کتاب هست و تاریخ ایران. سلبریتی های عیاش و خاکبرسر غربزده از ایشون آدم بودن رو یادبگیرن. از زباله گری و دین ستیزی و عیاشی به کجا رسیدین آخه؟
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    سردار عزیز «منبر امروز فیلم و انیمیشن هست». بجای سخنرانی باید با فیلم و انیمیشن نوجوانان و جوانان رو با حقایق آشنا کرد. قدیم همه کار با سخنرانی انجام میشد چون فیلم نبود. یه فیلم خوب کار صدتا سخنرانی رو میکنه و تا دهها سال در ذهن افراد میمونه. برای همینه که یکی از ژنرال های آمریکا گفت : «برای ما هالیوود مهمتر از پنتاگون ه».
  • اکبر IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    وای نگو هیتلر هم بعد آدمکشی و بچه کشی با موسیقی واگنر به خدا نزدیک می شد
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    انتشار یافته: 2 در انتظار بررسی: 14 ========================== رمز بقای ایران چیست؟ ایران مردمانی کوشاتر از ژاپن دارد!!!!!!!
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    یعنی می خواهی به سردار حاجی زاده درس ایثار و شهادت بدهی؟
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    منم تو ماشین میلیاردی حقوق میلیونی می گرفتم و املاکم را رصد می کردم خوشم می اومد ! فکر کنم رسانه ها از تبدیل ایشون به بدل حاج قاسم عزیز دوری کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس