جاسوس انگلیسی در بازگشت از یک ماموریت فرزند خود را کشت

براساس اسناد افشاشده از دولت انگلیس، یکی از جاسوسان این کشور که برای نفوذ به اردوگاه یک گروه تروریستی در مرز پاکستان-افغانستان اعزام شده بود، در بازگشت از ماموریت، فرزند خود را کشته است.

به گزارش مشرق، مطابق اسنادی که به رویت نشریه تایمز انگلیس رسیده، سرویس جاسوسی این کشور موسوم به «اِم‌آی‌۶» به‌رغم نگرانی از وضعیت ذهنی یکی از جاسوسان، وی را برای نفوذ به اردوگاه گروه القاعده در مرز پاکستان و افغانستان اعزام کرده و این فرد که نامش فاش نشده، در بازگشت از ماموریت، فرزند خود را کشته است.

این گزارش مدعی شده که جاسوس مذکور سابقه کیفری داشته و پیش از اعزام، دچار حمله عصبی شده و علاوه بر این، در تست‌هایی سنجش ثبات روانی، بدترین نمرات ممکن را گرفته است.

مطابق اسناد، او پس از بازگشت به انگلیس، در شرایط روانی به شدت بی‌ثباتی بوده و بعدها اعتراف کرده که فرزندش را کشته است. او پس از این اقدام، بازداشت و به قتل متهم شد. در محاکمه‌ای که بعدها انجام شد، یک دادگاه به‌رغم پذیرش این موضوع که جاسوس از بیماری روانی رنج می‌برده، وی را به جرم قتل، گناهکار اعلام کرد.

به طور دقیق مشخص نیست که این جاسوس چه زمانی به منطقه کوهستانی وزیرستان اعزام شده اما نشریه تایمز گزارش کرده که او دستور داشته تا یکی از اعضای گروه تروریستی را مسموم کند. براساس دفاعیه این جاسوس، سرویس امنیتی انگلیس، سلامت روانی او و اطرافیانش را «کاملا نادیده» گرفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    14 0
    اه! فکر کردم اونیو میگی که پسرش لوش داد، اونم فرداش رفت خونه و پسرش یهو ناغافل خودکشونده شد!
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      8 1
      ای کاش این ماجرا علنی بشه.یعنی یه روز می آد حتی فیلمش ساخته بشه؟؟
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 0
      خوشبختانه ما ق،ق داریم که فقط درمورد مهریه و نفقه واکنش نشون میده و الا همه مشخصات با منوچهر تعاملگر مو نمیزد!
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      0 1
      چقدر حرفهای الکی میزنید و ق ق تهمت میزنید
  • علی افصحی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    5 2
    این جاسوس روانی قاتل که خیلی شبیه « جاسوس سفیر انگلیس در ایران اسلامی ، شرکلیف » است. این جاسوس سفیر هم از سندرم روانی « ایران آزاری » که البته تبدیل به « خود آزاری » می شود، رنجور است. چون شرکلیف حقیرتر از آن است که ایران اسلامی مقتدر را بیازارد . او در ابتدای ورودش به ایران، سفیر روسیه را گول زده و می کشاند به درون بالکنی در سفارت منحوس انگلیس که در پایان جنگ جهانی بدون اجازهٔ مزدور و نوکرش پهلوی دوم ، سه جنایت کار جنگی چرچیل ، روزولت و استالین وارد ایران شده و عکس گرفتند و پس از دیدارشان با لقب « ایران پل پیروزی » سر پهلوی عقب افتاده کلاه گذاشته و راه خود را کشیدند و رفتند. شرکلیف اما همهٔ خباثتش این نبود بلکه در فتنهٔ ترکیبی اراذل و اوباش « زن زندگی هرزه گی » سفارت منحوس انگلیس خبیث را تبدیل به ستاد عملیاتی اراذل نمود و پس از شکست فتنه ، و آغاز جنایت مسمومیت دختران دانش آموز در چند مدرسه ، این شرکلیف روانی بودکه با استقبال از این خباثت ، آن را بی پایان نامید. او به این وسیله به اراذل خط ابدی بودن مسمومیت را داده تا فتنه شعله اش فروکش نکند ، این رفتار ها جز از یک روانی بر نمی آید. اما با مجاهدت حافظان امنیت مسمومیت دختران دانش آموز هم به کلکسیون جنایات انگلیس افزوده شده و پرونده اش مختومه شد. کارهای جنایت کارانهٔ سازمان جاسوسی انگلیس خبیث را نیز ، جز روانی ها نمی توانند انجام دهند . چون مرکز جاسوسی انگلیس خبیث مجمع روانیان انگلیس خبیث است حال و روز انگلیس از پس از جنگ جهانی رو به افول گذاشته و الآن در اوج فلاکت به سر می برد . جاسوس جنایت کار فرزندش را می کشد، هر شش ساعت یک بی خانمان در انگلیس هلاک می شود و خیارها نصف شده فروش می روند ، بین پرداخت قبوض و خوردن غذا یکی انتخاب می شود و...
    • محمد جوادی FR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 0
      افصحی خودت رو خیلی اذیت میکنی اداره ای نهادی مسئول روابط عمومی یا همچین جایی نیستی
  • حمیدرضا IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    1 0
    یه لحظه فکر کردم شیخ بنفش خودمون رومیگید!
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
      0 1
      اون که اثبات نشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس