کد خبر 1482449
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴
چین: پکن به حاکمیت قضایی همه کشورها احترام می‌گذارد

سفارت چین در انگلیس با تاکید براینکه ما به حاکمیت قضایی همه کشورها احترام می‌گذاریم، تصریح کرد: پکن ایستگاه پلیس در کشورهای خارجی ندارد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های انگلیس به تازگی به نقل از مقامات این کشور اعلام کردند که برای لندن هرگونه ارعاب اتباع خارجی در خاک انگلیس توسط چین یا سایر کشورها غیرقابل قبول است.

سفارت چین در لندن در پاسخ به گزارش رسانه‌های انگلیس در مورد به اصطلاح «ایستگاه‌های پلیس خارج از کشور چین»، اعلام کرد: ما بارها اعلام کرده‌ایم که ایستگاه پلیس خارج از کشور چین وجود ندارد.

در بیانیه این سفارت آمده است: چین به اصل عدم مداخله در امور داخلی سایر کشورها پایبند است، قوانین بین‌المللی را به شدت رعایت می‌کند و به حاکمیت قضایی همه کشورها احترام می‌گذارد.

سفارت چین در لندن تاکید کرد: این مهم است که مقامات انگلیسی به جای مطرح کردن اتهامات نادرست و بی‌اساس، به حقایق احترام بگذارند.

به نوشته رویترز، لندن روز چهارشنبه هفته گذشته در پاسخ به گزارش رسانه‌های انگلیسی درباره یک ایستگاه پلیس مخفی چین، اعلام کرد که هرگونه ارعاب اتباع خارجی در خاک انگلیس توسط چین یا سایر کشورها غیرقابل قبول است و لندن در حال بررسی این موضوع است.

انگلیس قبلا گفته بود که گزارش‌های مربوط به ایستگاه‌های پلیس اعلام نشده در این کشور بسیار نگران‌کننده است و پلیس در حال بررسی این موضوع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس