محاکمه 8 نظامی سابق هندی در قطر به اتهام جاسوسی برای تل‌آویو

رسانه‌های هندی خبر دادند که هشت نظامی سابق نیروی دریایی این کشور به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در قطر بازداشت شده‌اند و دوحه به زودی آنها را محاکمه خواهد کرد.

به گزارش مشرق، منابع هندی خبر دادند که هشت نظامی سابق این کشور، سال گذشته، به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در قطر بازداشت شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی به اتهام جاسوسی محاکمه شوند.

شبکه صهیونیستی «آی۲۴»، امروز (جمعه)، به نقل از منابع هندی گزارش داد که انتظار می‌رود این نظامیان هندی به جرم جمع‌آوری‌ اطلاعات محرمانه در خصوص طرح زیردریایی در قطر محکوم شوند.

رسانه‌های هندی خبر دادند پس از آنکه این افراد برای دومین بار در آگوست سال ۲۰۲۲ بازداشت شدند، رویه حقوقی علیه آن‌ها در ۲۹ ماه مارس آغاز شد . این افراد مظنون به جمع‌آوری اطلاعات محرمانه در خصوص پروژه زیردریایی‌هایی هستند که در ایتالیا ساخته شده‌اند.

یک نیروی اطلاعاتی هندی گفته که دهلی سعی کرده مقامات قطر را مجاب کند که این نظامیان پیشین نیروی دریایی هند پیشتر در هیچ اقدام اطلاعاتی خصمانه شرکت نکرده‌اند، اما این تلاش‌ ناموفق بوده و مقامات قطری تاکید دارند که اطلاعات جمع‌آوری‌شده برای تل‌آویو ارسال شده‌اند.

این منبع هندی در ادامه اضافه کرد که سازمان اطلاعات قطر توانسته «ارتباطات الکترونیکی‌ای» را رهگیری کند که این افراد از طریق آن اطلاعات حساسی را برای طرف دومی ارسال کرده‌اند، با این حال، قطر شواهدی در این خصوص به هند ارائه نکرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابراهیمیان IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    5 0
    ماهیت رژِم ادمکش وفاسدومرتدصهیونیسم ضدبشروضدامنیت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس