معاون دبیرکل حزب‌الله: دشمن صهیونیست فقط زبان موشک و تفنگ را می‌فهمد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی فقط زبان موشک و تفنگ را می‌فهمد، تاکید کرد که این رژیم در مرحله فروپاشی قرار دارد.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری العهد، شیخ «نعیم قاسم» در مراسمی با موضوع فلسطین تحت عنوان «کرانه باختری سپر قدس است» در شهر «سبلین» در جنوب لبنان اظهار داشت: هرکس تحولات منطقه را رصد کند می‌بیند که همه چیز برخلاف طرح مستکبران برای تسلیم شدن و رها کردن فلسطین است.

به گفته وی، «امروز آزادسازی فلسطین و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی‌اش را پیش روی خود می‌بینیم».

نعیم قاسم تاکید کرد: پایه و اساس بحران‌ها، نزاع‌ها و فتنه‌ها در منطقه ما، رژیم موقت «اسرائیل» است که ریشه همه مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به آن باز می‌گردد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: ما در مرحله برچیده شدن رژیم اشغالگر قرار داریم. ما در مرحله‌ای هستیم که در آن تعارض اراده‌ها وجود دارد، اراده استکبار آمریکایی-اروپایی که رژیم صهیونیستی را به وجود آورده است و اراده ملت فلسطین و محور مقاومت.

وی ادامه داد: پیروزی‌های مقاومت در لبنان و فلسطین درستی گزینه مقاومت و امکان آزادی را ثابت کرد. در این راستا می‌توان به مقاومت غزه، نبرد «شمشیر قدس» و عملیات «وحدت میدان‌ها» اشاره کرد.

«ما باید همه امکانات قدرت به ویژه سلاح و پول را برای مقاومت فراهم کنیم، زیرا رژیم صهیونیستی تنها زبان موشک و تفنگ را می‌فهمد».

شیخ نعیم قاسم درباره تحولات داخلی لبنان نیز گفت: ما با یک ائتلاف آمریکایی برای ایجاد هرج و مرج و آشوب در لبنان مواجه‌ایم و هر آنچه آمریکا در لبنان انجام می‌دهد، ضرر و زیان کامل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس