کد خبر 1481063
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
جشن تولد خونین در «آلاباما» آمریکا با 6 کشته و 20 زخمی

در یک حادثه تیراندازی در مراسم جشن تولدی در ایالت «آلاباما» دست‌کم ۶ نفر جان خود را از دست دادند و بیش از ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق، در یک حادثه تیراندازی در مراسم جشن تولد یک نوجوان آمریکایی در «دادویل» ایالت آلاباما دست‌کم ۶ نفر جان خود را از دست دادند و بیش از ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

روزنامه انگلیسی «میرور» در این خصوص گزارش کرد، جزئیات اندکی در حال حاضر در خصوص حادثه فوق وجود دارد که در حدود ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب به وقت محلی رخ داد.


طبق این گزارش، علی رغم آن‌که مقام‌های امنیتی اطلاعاتی در خصوص شمار دقیق قربانیان این حادثه ارائه ندادند اما تصاویری که شاهدان ماجرا از این حادثه ارائه کرده‌اند، ۶ جسد را نشان می‌دهد که بر روی زمین افتاده بودند.

یکی از شاهدان ماجرا می‌گوید که احتمالاً شمار قربانیان این حادثه بالاتر از این رقمی است که اعلام شده است که البته مقام‌های امنیتی هنوز این آمار را تأیید نکرده‌اند.

در عین حال، در همان شب گذشته،‌ دو نفر یگر در حادثه تیراندازی یک فرد مسلح به سمت جمعیت صدها نفری پارک «لوئیزویل» ایالت کنتاکی آمریکا جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

پلیس هنوز اطلاعی ندارد که چه تعداد عامل مسلح در این حادثه مشارکت داشته‌اند و اطلاعاتی درباره مظنونین احتمالی این حادثه منتشر نکرده است.

حادثه تیراندازی فوق سومین حادثه تیراندازی در این شهر در یک هفته اخیر محسوب می‌شود و حادثه تیراندازی شب گذشته درست در پنج مایلی از محلی صورت گرفته است که حدود ۶ روز پیش در یک حادثه تیراندازی ۶ نفر جان خود را از دست دادند و هشت نفر دیگر نیز از جمله یک افسر پلیس که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود زخمی شد.

آمار و ارقام آرشیو خشونت‌های مرتبط با سلاح در آمریکا نشان می‌دهد که از اوایل سال ۲۰۲۳ تاکنون ۱۴۶ حادثه تیراندازی در ایالات متحده آمریکا به وقوع پیوسته است که از سال ۲۰۱۶ تاکنون در این بازه زمانی بیشترین آمار تیراندازی در این کشور محسوب می‌شود.

علی‌رغم حوادث متعدد مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا، تاکنون مقام‌های این کشور از جمله کنگره ایالات متحده تحت فشارهای لابی سلاح حاضر نشده است اقداماتی را برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا انجام دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    1 4
    جامعه متفرعن یانکیستان سزاوار این حوادث است!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس