کد خبر 1479316
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
تیراندازی در ایالت کنتاکی آمریکا/ چندین نفر زخمی شدند

در حادثه تیراندازی در مرکز شهر لوئیزویل واقع در ایالت کنتاکی آمریکا، چندین نفر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز امروز دوشنبه از وقوع تیراندازی در مرکز شهر لوئیزویل واقع در ایالت کنتاکی در آمریکا خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، اف‌ بی‌ آی و پلیس محلی آمریکا در این خصوص اعلام کردند که این حادثه با ادامه تیراندازی و تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و فرد یا افراد مسلح همراه بوده است.

بر اساس اعلام رسانه های محلی آمریکا، این حادثه چندین کشته و زخمی در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، اداره پلیس لوئیزویل در توییتر گفت: ما در حال تایید گزارش‌ های مربوط به تیراندازی یک مهاجم فعال در بلوک ۳۰۰ «ایست مین» هستیم. لطفاً از منطقه دوری کنید. چندین تلفات وجود دارد.

اف‌ بی‌ آی هم اعلام کرد: ماموران ویژه پلیس لوئیزویل به صحنه تیراندازی امروز در مرکز شهر لوئیزویل پاسخ داده‌ اند و به نیروهای مجری قانون ما کمک می‌ کنند.

گزارش خبرگزاری اسپوتنیک در این باره اضافه می کند: تازه ترین آمار از این حادثه نشان دهنده ۵ کشته از جمله یک نیروی پلیس و ۶ زخمی است.

در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس