کد خبر 1480603
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
التیماتوم سجادی به فدراسیون فوتبال

وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس جلسات کارشناسی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد بنا شد سه گروه رشته ورزشی به بازی‌ها اعزام شوند.

به گزارش مشرق، حمید سجادی در حاشیه نشست ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پارااسیایی ضمن قدردانی از حضور پرشور جامعه ورزش و جوان در راهپیمایی روز قدس گفت: تصمیم‌گیری در خصوص رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی اعزامی به بازی‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های نشست امروز بود.

او افزود: بر اساس جلسات کارشناسی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد بنا شد ۳ گروه رشته ورزشی به بازی‌ها اعزام شوند که تاکنون اعزام ۲ گروه قطعی شده و قرار است درباره گروه ورزشی دیگر تصمیم‌گیری شود.

سجادی در ادامه یادآور شد: گروه سوم گروهی هستند که شانس مدال آوری کم‌تری دارند ولی اعزام آن‌ها موجب توسعه برخی رشته‌های ورزشی خواهد شد که تلاش می‌کنیم با نگرش توسعه‌ای این گروه ورزشی نیز اعزام شوند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: قطعی شدن اعزام گروه سوم، محل برگزاری اردوها، پاداش پای سکو، کمک هزینه و حقوق ورزشکاران حاضر در اردوها با توجه به بررسی منابع وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از مواردی است که در نشست ۹ اردیبهشت تصمیم‌گیری می‌شود.

حمید سجادی جلسه امروز را نشستی پربار و هدفمند دانست و گفت: یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست تصمیم‌گیری درخصوص تیم فوتبال به بازیهای آسیایی بود. عزیزان ما در کمیته ملی المپیک بلا تکلیف بودند و بر اساس گزارشی که این دوستان ارائه کردند فدراسیون فوتبال در خصوص اعزام تیم ملی فوتبال امید هنوز آمادگی خود را اعلام نکرده است.

وی در ادامه با مهم خواندن حضور تیم فوتبال در بازی‌های آسیایی افزود: در این خصوص قرار شد که بررسی‌های بیش‌تری صورت گیرد و موضوع مرتبط با فوتبال توسط فدراسیون جدی‌تر پیگیری شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که تا نهم اردیبهشت‌ماه موضوع حضور فوتبال در بازی‌های آسیایی باید تعیین تکلیف شود، توضیح داد: در این نشست در خصوص حضور فوتبال دربازی‌های هانگژو دو بحث مطرح شد. عده‌ای اعتقاد داشتند فوتبال بانوان اعزام شود و تعدادی از حاضران با اعزام فوتبال آقایان موافق بودند. هم‌چنین تعدادی نظرشان اعزام دو تیم بانوان و مردان به این رویداد آسیایی است.

او با بیان این که حضور فوتبال در بازی‌های آسیایی برای ما مهم است، خاطرنشان ساخت: در دی ماه امسال مسابقات مهمی را در این رشته در دوحه قطر داریم و هر نوع اتفاق و تصمیم در فوتبال می‌تواند در نتایج تیمی فوتبال تاثیر گذار باشد.

سجادی در پایان با تاکید براینکه هنوز تصمیم قطعی در خصوص اعزام تیم فوتبال به بازی‌های آسیایی گرفته نشده اظهار کرد: تا ۹ اردیبهشت باید نظرات اعضا اعلام شود بنابراین نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و هم نمایندگان المپیک باید مواضع فدراسیون فوتبال را هرچه سریع‌تر در این خصوص کسب کنند.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس