کد خبر 1480185
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
۱۵۰ اسیر آزاده شده یمنی در راه فرودگاه صنعا

مدیر فرودگاه صنعا اعلام کرد که اولین مرحله ورود آزادگان انصارالله دقایقی دیگر وارد این فرودگاه خواهد شد.

به گزارش مشرق، خالد الشایف مدیر فرودگاه صنعا اعلام کرد که اولین مرحله ورود آزادگان انصارالله دقایقی دیگر وارد این فرودگاه خواهند شد که شامل ۱۵۰ آزاده خواهد بود و به دنبال آن هواپیمای دیگری حامل ۱۰۰ آزاده دیگر بعداز ظهر امروز وارد فرودگاه صنعا خواهد شد.

وی افزود: هواپیمای حامل اسیران طرف دیگر شامل ۷۰ اسیر از صنعا همزمان با برخاستن هواپیمای حامل اسیران ما از عدن، پرواز خواهد کرد.

از سوی دیگر عبدالقادر المرتضی رئیس کمیته ملی امور اسیران انصارالله یمن گفت: تاخیر در رسیدن هواپیمای نخست به دلیل اقدامات معمول در فرودگاه صنعا و امیدواریم که این تاخیر زیاد نباشد. ما در لحظات بزرگی قرار داریم.

وی افزود: ما از ابتدا خواستار یک توافق جامع بودیم که همه طرف‌ها را شامل شود، اما موانعی از طرف طرف مقابل وجود دارد که مانع از چنین توافقی می‌شود. از زمان بازگشت از سوئیس تا کنون، ما در حال مذاکره پس از توافق بوده‌ایم، زیرا برخی از طرفین از تحویل اسیران خودداری می کردند.

المرتضی گفت: تمرکز اساسی ما روی همه اسیران بود و اینکه شمار زیادی آزاد شوند.

وی افزود: اما امروز پذیرای ۲۵۰ آزاده خود هستیم و در مقابل ۶۹ اسیر طرف دیگر که در میان آنها الصبیحی و ناصر منصور هادی هم هستند، آزاد خواهند شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صادق IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    0 0
    یادآور برگشتن اسرای لبنانی پس از آزادسازی جنوب لبنان هست انصارالله ورژن دیگری از حزب‌الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس